Gå til innhold

Hva stemmer folk på her da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er spesielt nysgjerrig på hva de anonyme stemmer på;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemmer SV eller RV

Skrevet

Stemte Frp før,men jeg vet ikke lenger..mulig jeg går over til SV

Skrevet

FRP.. drittlei av å være med på å fø på arbeidsledige og invandrera..

la folk klar sæ sjøl.. Ja til privatisering...

Skrevet

Kystpartiet... for jeg er avstandsforelska i bastesen og vesten hans....:o

Skrevet

AP,Jensemann er jo så søt, hehe

Skrevet

håper denne anonym som er drittlei av å fø på arbeidsledige og innvandrere mister jobben sin jeg!=)

Skrevet

Stemmer AP. Har gjort det i alle år med unntak da jeg var førstegangsvelger og ikke visste bedre.

 

Interessant at FrPere bruker et så enkelt spørsmål til å fremme hat til både det ene og andre på dialket. Er det rart folk flest har fordommer mot velgerne til dette partiet?!

Skrevet

ja, om jeg skulle miste jobben min, da skulle de trygdede få enda mindre, faen så lei av folk som ikke gidder å jobbe, snylter på fellesskapet, alle som vil kan få en jobb. er man ufør så blir det en annen sak!

Skrevet

Er du klar over mange "snyltere" som stemmer FrP? Hvor mange sosialklienter sitter ikke og gnir seg i hendene ved tanken på at FrP skal komme til makten; lavere skatter og avgifter, sprit, svenskehandel, røyk, bacon osv.

 

Og så skjønner ikke disse at økonomien vil bli strammere med FrP ved makten, for da må man nemlig betale for alle tjenestene sine selv (red. privatisering) og ikke la velferdsstaten håndtere det.

 

Jo takk, gleder meg til den dagen kommer. he he.

Skrevet

Det hender jeg tar frem gitaren og stemmer litt på den.

Skrevet

Frp.

Skrevet

første gang :Høyre

deretter: Frp

Ved siste valg var det: AP

og dette valg??? noen råd?

leter etter parti som får flertall slik at de faktisk har mulighet til å gjennomføre partiprogrammet sitt... som selvfølgelig skal innholde bedre skoler/utdanning og lærere, gratis skolegang ut vidergående, bedre eldresenter og enerom til eldre på syke-/gamlehjem, lavere avgifter, full banehagedekning = bedre velferd til en lavere kostnad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...