OnlyMe Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Er spesielt nysgjerrig på hva de anonyme stemmer på
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Stemte Frp før,men jeg vet ikke lenger..mulig jeg går over til SV
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 FRP.. drittlei av å være med på å fø på arbeidsledige og invandrera.. la folk klar sæ sjøl.. Ja til privatisering...
Adriansmor med tulla Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Kystpartiet... for jeg er avstandsforelska i bastesen og vesten hans....
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #10 Skrevet 8. juli 2007 håper denne anonym som er drittlei av å fø på arbeidsledige og innvandrere mister jobben sin jeg!=)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 Stemmer AP. Har gjort det i alle år med unntak da jeg var førstegangsvelger og ikke visste bedre. Interessant at FrPere bruker et så enkelt spørsmål til å fremme hat til både det ene og andre på dialket. Er det rart folk flest har fordommer mot velgerne til dette partiet?!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #12 Skrevet 9. juli 2007 ja, om jeg skulle miste jobben min, da skulle de trygdede få enda mindre, faen så lei av folk som ikke gidder å jobbe, snylter på fellesskapet, alle som vil kan få en jobb. er man ufør så blir det en annen sak!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #13 Skrevet 9. juli 2007 Er du klar over mange "snyltere" som stemmer FrP? Hvor mange sosialklienter sitter ikke og gnir seg i hendene ved tanken på at FrP skal komme til makten; lavere skatter og avgifter, sprit, svenskehandel, røyk, bacon osv. Og så skjønner ikke disse at økonomien vil bli strammere med FrP ved makten, for da må man nemlig betale for alle tjenestene sine selv (red. privatisering) og ikke la velferdsstaten håndtere det. Jo takk, gleder meg til den dagen kommer. he he.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #14 Skrevet 9. juli 2007 Det hender jeg tar frem gitaren og stemmer litt på den.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #17 Skrevet 10. juli 2007 første gang :Høyre deretter: Frp Ved siste valg var det: AP og dette valg??? noen råd? leter etter parti som får flertall slik at de faktisk har mulighet til å gjennomføre partiprogrammet sitt... som selvfølgelig skal innholde bedre skoler/utdanning og lærere, gratis skolegang ut vidergående, bedre eldresenter og enerom til eldre på syke-/gamlehjem, lavere avgifter, full banehagedekning = bedre velferd til en lavere kostnad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå