Gjest Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 tenker da på sportsvognen. Noen som har erfaringer med den? Er den bra? hvor mye koster den sånn ca? og hvor kjøpte dere den? (bor i bergen) takker for svar:) klem
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har den.. Men har jo ikke fått brukt sportsdelen sånn egentlig ennå da, da datteren min bare er en mnd. Har en mykbak i vogna, det funker bra. Vogna veier ingenting nesten, og er god å trille, syns jeg.. Til sammen med mykbag, regntrekk og fotpose så kostet den oppimot 6000 så det var litt av en sum jeg måtte ut med.. (selve sportsdelen kostet vel 4500 kr ell noe) vet ikke om det hadde blitt noe spesielt dyrere med den citybagen... Kjøpte den på en Barn&Utstyr butikk i Porsgrunn.. Men jeg er iallfall kjempe fornøyd med vogna! :-)
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 så bra du er fornøyd da:) har vurdert den til snuppa,siden hun snart vokser ut av bagen i simo vogna si.. nej de er vel ikke akkurat av de billigste vognene. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå