Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Her sitter jeg igjen som en idiot forann pcen og ikke får sove:o)
Monajenten Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Sitter her også. Lillegutt våknet (han våkner aldri på natten) og nå er kjæresten min inne og prøver å roe han:-s
lykkeligmor:) Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Jeg er våken jeg som allitd:) fikk lov å sove fra elleve til fire på dagen i dag, så nå vurderer jeg å sitte oppe til gutten min tar formiddagslur klokken ti.. Men kanskje ikke så smart?
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2007 huff.... haåper det går bra da:)
lykkeligmor:) Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Jada, synes det godt å sitte oppe alene om natten jeg, angrer dagen etter men;) Det erjo søndag, og da er det jo sjangs for å få sove litt av samboeren min;) hvorfor sitter dere oppe da?
Me myself and I Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Jeg er våken:D hehe, pleier alltid sove på denne tiden, men i dag er jeg så sint, sur og lei meg at jeg ikke gidder og sove. Er min tur til å sove lenge i morgen... så jeg kan sove hele dagen med GOD samvittighet.
lykkeligmor:) Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 det skal jeg også Med mindre min snik av en samboer vekker meg, fordi han ikke kan gå kjapt på do mens han er alene med gutten!!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2007 Salaten og Lykketrollet hva er galt??
Me myself and I Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 Er bare litt sint på gubben i kveld... er ikke noe å bry seg om:P om du leser innlegget mitt over her en plass hvor jeg spør om noe jobb greier så forstår du nok mer:)
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 8. juli 2007 #10 Skrevet 8. juli 2007 jeg er våken kom netopp fra byen barnefri i kveld=) første gang på 4 mnd=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå