Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Får baby i januar, er ganske kaldt i den delen av landet der vi bor.. Vi helst ha duo eller kombivogn med god plass og god kjørekomfort..
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 anbefaler da simo duo...god stor bag til romslige vinterposer:)....
dobbel glede Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Flaggskipet til Emmaljunga:) Edge Duo:) Mulighet til å kjøpe den i sverige, Go for it!! www.emmaljunga.com
sol og varme Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 har hatt simo før, denne gangen har jeg kjøpt en emmaljunga-duo vogn... baggen er kjempestor innvendig og har god plass til eks. en voksipose -som er kjekt å ha om vinteren... har selv januarbarn fra før av... vogna er god å kjøre, spretter ikke like lett som en simo - noe jeg personlig synes er kjempegreit... en emmaljungaduo vogn har en del tilbehør som: stelleveske, kjørebag for sittedelen til senere... ellers er det vel det vanlige... bortsett fra at på simo må man kjøpe inn stelleveska i tillegg... prisen er: 5500,-. sjekk www.emmaljunga.no -der kan du se alle fargene også... uansett vil jeg ikke anbefale en kombi - fordi baggen er rett og slett for liten...
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Vi kjøpte simo kombi på salg i januar, det endte desverre i en MA i februar, hadde egentlig termin i august, nå har jeg i desember istedet og er spent på bagen på vognen for den er ikke noe stor akkurat. Hadde jeg fått sjansen til å velge om igjen så ville jeg kanskje ha valgt duo,det eneste som er dumt med de er at du ikke kan løfte barnet med bag som med kombi.
gravid me nr 8 :-) Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 jeg har kjøpt meg classic vogn..di er kjempe goe å har stor bag med god plass til vinterpose å er ypperlig når man har ei lita fra før som skal sitte på søskensete..da er di vognene best synes jeg har stor bil å da så d er bare å putte den inni bilen å kjøre...
prøvekluten+3små Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 emmaljunga duo edge... og at man ikke kan løfte bagen på en duovogn like lett som en kombi er nå bare tull mener jeg..ikke såå stor forskjell i vekt faktisk
jentamiimagen:-)= høygravid Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 er veldig fen av Quinny jeg da!! den er så lett og god å kjøre på vinteren, har bremser så det gjør det lett å komme fram på glatta! den har ikke en kjempe stor bag men. men den er så utrolig praktisk, laget for norske forhold!!! jeg har den selv, var så greit i vinter. nedover bakkene her på glatta gikk så bra, for jeg bremsa og da dro ikke vogna meg av gåre. jeg bruker vogn hele tiden når jeg skal noe, for jeg har ikke lappen, så da må jeg gå!!! kan gå med et glis i alt slaks vær med den!!!! det er den jeg anmefaler!!!!
Mamma til snart 4 Skrevet 8. juli 2007 #11 Skrevet 8. juli 2007 vist du bor narme sverige ell skal til danmark så har de jo emmaljunga suprime. det er den største. vi har kjøpt edge. .kjempe god plass og lett og håndtere;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå