lykkeligmor:) Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Herregud, nå gikk det akkurat opp for meg... Jeg har TRE uker igjen av permisjonen min... Herregud som jeg gruer meg.. Gleder meg veldig til å begynne å jobbe igjen altså, men så uvant det blir å være borte fra gutten min! Han er 10 måneder straks, og når han er 11 skal han i barnehagen... Jeg må jo bare begynne å jobbe igjen, men skulle ønske jeg kunne kost meg litt lenger hjemme med han, har jo bare akkurat klart å begynne å kose meg hjemme, etter at min ellers så snille samboer har klart å ødelegge halvparten av permisjonen min.... Dette går vel bra, gjør det ikke det?? Noen med erfaringer her? Åhh, som jeggruer meg altså.. Er vant til å være litt borte fra gutten av og til, men jeg har veldig dårlig samvittighet for å sette han i barnehage... Åh, var akkurat inne å sjekket på han, nydeligste lille krapylet jeg har sett;) Visste ikke at man skulle bli så glad i barna sine:)
mammaen til Martine og Julie Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Hei på deg! Jeg begynner å jobbe 30 juli igjem og gruer meg som bare det!! Men det går som regel mye bedre enn man trur,husker det fra sist gang.Martine var 11 mnd da hun begynte i barnehagen og det gikk kjempe bra!!Hun stor trives dn dag i barnehagen!! Julie begynner 15 august da er hun litt over 10 mnd,må si jeg er spent på det!!
solemio Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Kjenner til følelsen, ja! Min eldste var 10 mnd da han begynte i barnehagen. Han trivdes fra dag 1, dvs han gråt da jeg gikk i starten, men jeg gikk ut i gangen og hørte at han slutta å gråte med en gang han ikke så meg mer. Jeg har hørt at det er lettere for ungene å tilpasse seg barnehagelivet når de er mindre, så sånn sett får jo ungen din en fordel. Gutten min har blitt en diger slamp på 6,5 år nå, tilsynelatende veltilpass. Kos deg disse siste ukene i permisjon, og forvent et litt hektisk liv i høst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå