Gå til innhold

Noen som har opperert bort skinnfiller/klumper/hemoroider i rompa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det til?

Måtte du ligge med rompa i været til alles skue?

Var det vondt lenge etterpå?

Kostet det noe? Fikk du det dekket?

Var det flaut å fortelle til legen at du ville gjøre noe med dem?

Er skikkelig i tvil om jeg tør å prate med legen min om dette og om jeg tør å opereres, men det hemmer meg sånn i sexlivet at jeg ikke vil fortsette å ha det sånn:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også.

Fikk ordnet meg time å greier, men avlyste det et par dager før, skummelt!!!

Men skulle så absolutt gjort det, trenger litt opplysninger jeg også :)

Skrevet

har bare lest at dette er en veldig rask operasjon og helt smertefritt. Tror de setter på strikker el rundt hemoroidene, så ramler de av.

Ikke sikker på dette altså, men leste en del da jeg var plaget selv. Begynner å komme tilbake her og, så har operasjon i bakhodet.

Hvis det hemmer deg, så ville jeg absolutt oppsøkt lege. Dette er veldig mye vanligere enn vi tror og leger er jo vandt til å se alt mulig rart he he

Lykke til ;)

Skrevet

Jeg har operert bort to hemorroider for snart ett år siden. Jeg fikk de under presserier og den ene ble veldig stor, jeg gikk til fast legen min og hun henviste meg til sykehuset. På sykehuset ble jeg undersøkt og ble operert to uker etterpå, selve operasjonen var ikke noe vondt, var under narkosen og gikk ganske fort, kunne gå hjem samme dag. Verste var 4-6 dager etterpå, veldig vondt å gå på do, jeg gråt av smerte, men det ble bedre og bedre. Jeg ble anbefalt å drikke mye lacktose for at avføringen skal renne ut. Husker ikke hvor mye jeg betalte, tror det var rundt 200-300 kroner!

Lårene mine og skjeden var dekket, bare endetarmen var til synet og jeg lå i en sånn gynokologisk stol, men litt større!

Operasjon var verdt det, har ikke hatt noe problem etterpå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...