Milly::) Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Andre som har det sånn, at det ikke har gått opp for dere at dere skal bli mamma? Synd det til tider er så uvirkelig, at dert er litt skremmende...
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 tenkte akkurat på det i sted .. har det på samme måte.. =O/
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 mm.. noen dager tenker jeg ikke så mye på det, men plutselig kommer sånne tanker som lyn fra himmelen. Mamma? jeg? hehe.. av og til litt skremmende, men for det meste en ufattelig god følelse;)
Mathias kom til verden 10.7.07 Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Jeg også syntes det er litt rart.. er litt vanskelig å se for seg lissom... at jeg har en person inne i meg som vi har lagd... og som det bare finnes en av i hele verden... Det er ganske uvirkelig... Også tenker man litt sånn( iallefall jeg)... tenk om jeg gjør noe feil..?? det er jo et ganske stor ansvar da... men man har jo som regel masse god hjelp rund seg da.. hvis det skulle være noe.. det er godt å vite da...
Sommerfugl78 Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Når jeg ser meg i speilet tenker jeg noen ganger "oj, nå er det JEG som er gravid". Ellers ser en folk på gata, eller noen en kjenner, og en synes det er ganske utrolig, men nå er det faktisk MEG det gjelder!! Og det er jeg (og pappa´n da) som skal bli mest kjent med dette barnet :-) Ganske uvirkelig ja!
Noah A*3 daga over* Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 bare vent til dere får ungen :-) da blir det rart :-) iallefall hadde i det sånn..vært vandt til å passe unga sia i var 7..har levert unger å sagt,no ska du til mamma... å når nokken sa det til meg/ungen: ska du til mamma?? hallo?var så rart å høre...der sto jeg 19 år å akkurat blitt mamma..hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå