Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Hei! Er det noen som har hørt om noe som funker for å sette i gang fødsel selv?? hehe.. kjekt å vite hvis de skulle gå mye til over... Jeg hadde første termin 27 juni ( min egen + 3d ultralydtermin) og siste termin fra sykehuset er 11 juli... Jeg har hørt om mange råd.. sånnsom å drikke øl ogsånn men det regner jeg med at ikke funker... Babyen komme vel ikke før den er klar uansett, men det er gøy å høre da.. om det er noe som har funket på noen som har prøvd.... *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå