anni ke n - med ny baby Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 .Angrer sånn at jeg begynte. Hva skal jeg gjøre? Noen med erfaring/andre måter å fjerne hårene på? Pris for evt å fjerne dem permanent med laser? Funker det?
groma80 Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 mange som bruker voks, holder vel l itt lengre, og kansje hårene ikke blir sånn skjegg-aktig..
Stary Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Minste problem i verden !! Jeg har bart. Men på farfymerier får du kjøpt voks - strips. Koster 50 kroner så har du kjempemange. Bruker bare en for hver gang. Da er det borte i et par uker minst. Helt vekk:)
anni ke n - med ny baby Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2007 Er ikke det vondt da? Å bruke voks strips? Skrekk og gru......
Pussycat Doll Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Jeg syntes ikke voks er særlig vondt, en venner seg fort til det. -det er heller ikke så ille som en forventer. Lurere å vokse barten bort enn barbere ihvertfall! V barbering kommer hårene hardere/tykkere og hyppigere ut. I tillegg blir jo barten "stikkete".... iiiiisj. Lykke til! )
Stary Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Nei det går bra. Du må bare røske til alt du har. Brenner litt med en gang bare. Men du blir vant til det. Trust me. Ta et glass vin først:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå