Gjest Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 har du en du vil anbefalle? må snart kjøpe ny vogn til snuppa siden hun vokser ut av bagen om ikke så lenge.. vil ha en vogn der hun er vendt fra meg, siden den vognen vi har nå (simo kombi) ikke kan flytte håndtaket andre veien.. vist vi skal bruke sittedelen i den vognen må hun se på meg hele tiden.. så vil helle ha en vogn der hun ser andre veien.. hehe. må kunne legge ryggen helt ned siden hun ikke sitter enda.. hvilke sportsvogner er bra? og evt pris.. Takk på forhånd:) klem
vårspiren Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Det er mange fine og gode vogner å velge mellom. Vil råde deg til å titte innom barnevogndebatten som du finner i spalten til venstre her. Der er det mange mødre som har stor innsikt i de ulike typene som er på markedet nå. Jeg har selv en Simo kombi, men det kan jo brukes begge veier? Det er jo bare å klikke sittedelen over på andre siden selv om håndtaket ikke kan vippes over? I tillegg til en Simo kombi har vi en Quinny Buzz 07 modell. Er veldig godt fornøyd med den, men vil ikke anbefale deg den før jeg vet hva slags behov du har. Om du ønsker en vogn med tre eller fire hjul, regulerbart fotbrett eller ei, store eller små hjul, prisklasse, hvor liten den må være sammenlagt osv. Mange er fornøyde med One tree hills urban jungle, TFK joggster twist- begge disse er gode trehjulinger hvor barnet sitter forovervendt. Ellers har du jo Simo 123 eller 100 som er en robust trille hvor barnet ser framover. Den har full liggestilling og er lun og god. Bugaboo er også en populær vogn. Du kan jo titte inn her for å bli litt mer inspirert: http://www.barnevognguiden.no/
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 tusen takk for svar:) har en gammel simo kombi vogn eg. kjøpte den brukt. så tror ikke den går an å snu. har faktisk ikke studert den. men ganske sikker på at det ikke går. var å tittet på barnevognguiden og synest emmaljunga city cross så ut som en grei vogn? noen som har erfaring med den? er den god?
En liten mamma Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Vi har city-crossen. Har nettop byttet over fra bag til sportsdelen nå, snuppa er 5 måneder idag. Liker vogna veldig godt! Ryggen kan legges helt ned, og den har lang rygg. Den er stødig og god, og jeg liker at den er lav. Sittedelen kan enkelt snus. Selv syns jeg det er viktig å ha henne mot meg nå som ho er så liten, så kan ho heller sitte andre veien når ho blir større og vil se mer. Eneste vi har funnet negativt med denne vogna er at fotbrettet ikke kan slippes helt ned, så barnet alltid må sitte med bena nesten rett frem.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Vi har emmaljunga cangaroo, veeeldig fornøyd med den:)
Lille my 78 Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har en simo champion som er 1 1/2 år gammelt, er veldig fornøyd med den. Tenkte jeg skulle selge den fordi vår datter ikke bruker vogn lengre, kanskje du er interessert? Har kun brukt den som sovevogn i barnehage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå