rødhette* Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2007 Jeg også... Men etter å ha arrangert to andre runder med hemmelig venn, tenkte jeg at jeg ikke orka å arrangere igjen. Er litt smålei av at enkelte melder seg på men ikke følger opp. Hvordan har dette vært med tidligere hemmelig hobbyvenn-runder? Jeg kunne kanskje arrangert en runde hemmelig hobbyvenn hvis det er mange som ønsker å bli med, men ingen som vil arrangere.
Bompimamma:) Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Blir gjerne med jeg også. Trenger i så fall en forklaring på hvordan det foregår her inne. :-)
tasah Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har bare vært med en gang, det var sånn vanlig hemmelig venn runde, vet ikke om det har vært hemmelig hobbyvenn før faktisk, syns bare det hørtes gøy ut!! Forstår godt at du ikke orker å arrangere en gang til, syns du har vært kjempeflink som har gjort det to ganger allerede Men kanskje noen andre kan tenke seg?
rødhette* Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2007 Man får tildelt hver sin deltaker, av de andre som har meldt seg på. Så skal man sende en anonym pakke til den personen, ut fra ønsker den kommer med. Ofte settes det en ca-pris for hva man skal bruke på det. I pakken legger man også med et hint om hvem man er, sånn at mottakeren har mulighet til å prøve gjette. Man har frist på seg å sende, og etter sendefristen har gått ut blir det avslørt hvem som har vært hemmelig venn til hvem
Gjest mphs Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har ikke vært med på noe slikt før, men hemmelig hobbyvenn høres spennende ut så det vil jeg gjerne være med på.
rødhette* Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har arrangert én runde vanlig hemmelig venn og en runde hemmelig barnevenn før, sammen med ka-ping. Er litt flere som melder seg på de, tenker jeg, og da er det vel kanskje større sjanse for at det er noen som ikke er seriøse. Syns det er utrolig dårlig gjort av noen å melde seg på og ikke følge opp. Utrolig trist for den som sitter og aldri får sin pakke i posten. Ellers er det ikke noen står jobb å arrangere, derfor kan jeg alltids gjøre det hvis det er stor nok interesse for det og ingen andre ønsker. Men da håper jeg iallfall at alle som melder seg på er flinke til å følge opp Vet det har vært arrangert hemmelig scrappevenn her før en gang, men da var jeg dessverre ikke med.
rødhette* Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. juli 2007 flere som vil og har tid til det nå i sommer?
cheni Skrevet 8. juli 2007 #12 Skrevet 8. juli 2007 Jeg får problem med å arrangere det, for jeg drar snart på ferie... Kan ikke den som vil ta ansvar få en liten pakke fra alle som er med som takk??? en scrappeting til 20-30 kr fra hver? For blir det ikke sånn at den som arrangerer ikke får hemmelig venn???????
rødhette* Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har sagt jeg kan arrangere det. Satt faktisk og akkurat bestemte meg for at jeg setter i gang en runde, så får det bli så mange deltakere som det blir. Så kom inn på forumet nå, for å skrive det... Tenkte at jeg skulle være deltaker, fordi det er kjedelig å bare arrangere og ikke være med. Grunnen til at jeg vil ha scrappe-/hobbyvenn, er jo fordi det er morsomt å være med. Men sånn du foreslår er greit for meg, blir jo overraskelse i posten da også. Hva syns dere andre? Kan ikke de som vil bli med, sende meg en mail til [email protected] med nick, navn og adresse. Så skal jeg fordele en dag. Gjør det veldig enkelt, og legger ut en tråd her inne der vi tar presentasjonene, i stedet for å lage en blogg for det.
Ioren Skrevet 8. juli 2007 #14 Skrevet 8. juli 2007 Jeg synes den som arrangerer skal få en liten ting i tillegg til pakke fra sin hemmelige venn Tar jo litt tid, og er et fint initiativ
rødhette* Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har laget en egen tråd om det der nå, der dere som melder dere på får bestemme hvordan det skal løses Så gjør jeg som dere bestemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå