Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Selv sitter jeg og surfer på nett, ingenting på tv som vanlig.. Typen er ute og det er liiite å finne på. Snart sengetid tenker jeg, men tenkte jeg skulle vente lengst mulig å bli skikkelig trøtt slik at jeg sovner fort.. Lei av å ligge i sengen å vri meg. Er 30 uker idag=)
Kosel Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 kjeder meg... hetetokter og kynnere så det holder akkurat nå, så å gå å legge seg er uaktuelt... 11 dager igjen til termin,men lillegutt kan gjerne kommme NÅ
lemontree Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Tørker bringebærblader i ovnen. Har en stabel, så dette tar sin tid... Kvelden blir natt før jeg er ferdig... Godt med noen prosjekter mens man driver og venter og ruger - tre uker til termin. I dag tilbød jeg svigermor å male et rom hun pusser opp, det var kanskje litt i overkant...
superhappy32-guttemamma Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Ja sitter her på nett da, termindagen har forbigått med litt forberedelsessysler som å flekke på barnevogna som jeg har kjøpt brukt og vaske kalesjen og slik småting. Mannen min har fått beordring om å jobbe til fire i natt og skal på jobb på ettermiddagen i morgen, så han ser jeg nok ikke noe til. Ellers har jeg vært på vorspiel med venner som skulle ut på sommerkonsert, men var hjemme igjen ved nitiden. skal vel legge meg snart.......Håper å få sove godt!
lemontree Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Gratulerer med overstått termindag, selv om den er så teoretisk skal den feires! Sov godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå