Gå til innhold

Flere som sitter alene ikveld da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo er hos en kompis å drikker øl i kveld.

Hmm...lurer på når han kommer hjem.....

Blir litt urolig av å sove alene, jeg....:)Teitingen meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

melder meg inn her sammen med deg jeg;) jupp sambo er i Nordsjøen. . off lei av å sove alene jeg også, godt å få han hjem på torsdag;)

Skrevet

du er ikkje aleine der nei..Mannen min er på festival og ser nok lyst på livet.. Sitter her i koma av den fantastiske døgn kvalmen, og hormona suser rundt i kroppen..Synd på oss...he.he

Skrevet

Åhh...da blir han vel lengere borte enn min. Satser på at han kommer hjem i løpet av natta:)

Men min sambo hat jobbet på Hurtigruta tidligere...så jeg vet hvordan det er...huff, det blir lenge å dagene går sakte...

Er han borte lenge av gangen?

Skrevet

Ja,syns vi har lov til åå klage litt!!! :)

Skrevet

Samboløs, men ikke alene :o)

Snippa har venninne på overnatting, og Knøtten er også hjemme. Samt kattene hehe

(uff, bør VIRKELIG legge meg snart...)

Skrevet

Hehe, min er også på festival, men han står vakt

Skrevet

Joda, har et sovende barn og smågal lekende pus her og da=)

Skrevet

Sambo er ute i 2 uker i slengen. . går fort da. men kjeder meg på kveldene når jeg ikke har noe å finne på;) men men, du er heldig som får han hjem senere i natt;)

Skrevet

Ja apropos; hva ER det med katter og bli helt spinnville om natta...måtte nettopp hive den ene pusen ut

Skrevet

Jo, det er fint at han kommer hjem, men din kommer vel litt rikere hjem enn min antar jeg, hehe.

Når det gjelder pus...ja, hun har det med å leke som en gal når jeg vil ha fred...Helt rart. Hvis vi bestemmer oss får å la henne bli liggende å sove inne en natt, ender det stort sett med at en av oss må opp midt på natta får at katta holder på å rasere huset, hehe. Med andre ord, skjelden hun er inne på natta:)

Skrevet

Nei, da kryper jeg i køya.

Ha en god natt da damer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...