=)mamsen=) Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Hvorfor skal på død og liv folk ha dobbeltnavn på ungene? Ikke nok med det med de skal helst ha 2 etternavn også!!! Så jævla tungvindt......
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Helt enig,valgte kun ett fornavn pga av at hun fikk to etternavn. Men er jo de som setter 3 fornavn på barna sine også da....
blond Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Hvorfor ikke bare bruke forbokstavene? Det er enklest.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 ofte gjør jeg det hvis jeg feks skriver tekstmeldinger. skriver hele navnet, når jeg skriver om mi: Leah. For det er jo kort og greit, men når jeg skal nevne min venninne så må jeg skrive: Aurora Elisabeth... Jævla tungvindt. Da blir det lettere med AE.
Gjest ->>- Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Personlig fordi vi ønsket å kalle opp noen med ganske snodige navn (og forsåvidt gi barna et navn med en mer utpreget kulturtilknytning enn første fornavn) uten at ungene ble gående rundt og hete ting som Naftalí til daglig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå