LisaColli Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 hehe.. evig din ***? hmm.. hva står det i deres? trenger litt inspirasjon:)
mayaya Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 *sjokk* har du ikke fårr det skrevet inn? :-o Neida,, hihi Vi har Din xxx hjerte dato
Odine! Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Vi har "din xxx" og forlovelsesdato og bryllupsdato. Hvis du vil ha noe originalt, hva med "Nåde deg om du går fra meg!"
Bare jeg er meg :o) Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Den som gir seg er en dritt.......+ dato. Er litt gale vi da,hehe
LisaColli Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2007 tok ikke sjangsen i tilfelle han sa nei og så måtte jeg ha de i dag! går det an å få hjerte inni?? hørtes søtt ut:)
LisaColli Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2007 hahaha, originalt, men vil gjerne ha noe søtt jeg <3
Odine! Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 Ei jeg gikk i klasse med hadde "Jeg digger xxx" Det passet veldig bra til henne.
mayaya Skrevet 7. juli 2007 #9 Skrevet 7. juli 2007 Jad, hjerte gikk fint, det :-) Greit å ikke fylle dem helt opp, vettu. Vi har bryllupsdatoen der vi da, men tror det kan være plass til 2 datoer? da må du iallefall ikke ha for mye tekst... :-p
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 7. juli 2007 #10 Skrevet 7. juli 2007 mamma og pappa hadde evig di i gifte ringene og dato.. forlovelses ri ngene var "guttemann" i mamma sin i hvertfall ( den har jeg fått) Jeg har ingen egen enda, men føler noe er i gjære.. he he lykke til<,:=)
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 7. juli 2007 #11 Skrevet 7. juli 2007 Jeg og samboeren har bare forlovelsesdato inni ringene,men så har vi gravert inn Din xxx på utsiden av ringen istedet. Helt blanke gullringer,så blir det "dekoren". Vet om noen som evig din,din for alltid.osv inni også.
Libido- Skrevet 7. juli 2007 #13 Skrevet 7. juli 2007 Til dovre faller jeg vant! - Hun vant Min "kose navn" - Min "kose navn" Den som gir seg er en dritt Hun ville - Han måtte En avtale er en avtale Best før 07.07.07 Glad i deg hver dag Endelig! Høyere enn himmelen Javist gjør det vondt Frykt ikke, din .... Bestfriend, lover for life Herfra til evigheten
SnupsaTupsa Skrevet 7. juli 2007 #14 Skrevet 7. juli 2007 eksen og jeg hadde "din for alltid, *kosenavn* og forlovelsesdato... sambo og jeg har de blanke enda. og vært sånn 3,5 år... liker ikke klisjeer, så vi ville ikke. Men finner vi noe orginalt som passer oss så skal vi gjøre det. han vil kjøpe ny ring til meg når vi gifter oss, og den vet han visst hvordan skal se ut og hva som skal graveres
LisaColli Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 7. juli 2007 mye bra forslag her, likte den med skrift på utsiden jeg! hmm..
67 grader nord Skrevet 7. juli 2007 #16 Skrevet 7. juli 2007 I våre står det ....og..... 14.07.07. Ville bruke & - tegnet, men han kunne ikke trykke det.
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #17 Skrevet 8. juli 2007 I min står det: Elsker deg + dato og i han sin står det: For alltid + dato. To ting som gir mening hver for seg og sammen.:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå