ღtili35ღ Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Har masse rips, men vet ikke hva jeg skal gjøre med det.
Odine! Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Først lager du saft av ripsene. Så koker du opp safta til gele. Sikkert med masse sukker og certo. Hvis ingen kan hjelpe deg med oppskrift, finner du det i ei bok på biblioteket ditt.
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift13487.asp http://matmons.net/printoppskrift.asp?id=68 http://www.varden.no/matogdrikke/recipe.asp?recipe=1926
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå