Gå til innhold

I dag ble jeg litt flau på sykehuset.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag mått min eldste sønn en tur innom sykhuset, Han har skadet foten sin så han måtte ta røntgen, de trodde kanskje han hadde brudd i en tå. foten er iallefall hoven helt opp til ankelen så vondt har han i alle fall. Så vi ble kallet inntil røntgen og pappa ble med inn mens jeg og lille søster var i gangen. Han som tok røntgen var i tvil på om det var brudd så han tilkallet turnus lege til og se på det. Og legen kom og jeg smilte og hilste, hadde sett han før. Han stusset litt og så kom de ut igjen 5 min senere og vi gikk bort til et annet rom. Da snur legen seg og spør:"Har jeg møtt deg før?" Litt små flau og rødmende, svarer jeg denne legen. "Jo forge mnd var jeg innom med broren hans. Han hadde brukket arm." Denne legen er like fin som McDreamy for de som følger med på Grey's Antomy. Men stor gutten vår hadde ikke brukket noe trodde han, men var veldig i tvil så de skal få en røntgen spes. til å se på bilda på mandag, men han gjorde en god jobb og teipe tærne til gutten vår slik at han får støtte og håpet hvelsen skulle gi seg om et par dager. Men den legen er jammen kjekk. Han lurte på om guttene våre var viltre. Og til svar fikk han JA! Så vi får se om vi endre opp hos han på mandag igjen. Har ikke hevelsen gått ned til da og han har like vondt så må vi vell be de ta en titt til. Han klarer ikke tråkke på foten stakkers! Men det er sjelden en lege er kjekk, flink og hyggelig på samme tid. Så hadde jeg vært singel og barnløs hadde jeg nok lagt meg etter den karen, men nå er jeg gift og har tre deilige unger og en snill og vakker mann fra før, så jeg vil ikke bytte det ut med en kjekk lege med høyt studielån. LOL

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he.. hadde en opplevelse i januar i år jeg... Datt ned trappa ute og fikk en gedigent sår like under kneet. Lå på akutten og ventet på å bli sydd sammen etter å ha tatt røngten. Så kom den rå lekre turnus legen og skulle delta i seansen med å lappe meg sammen. Og der lå jeg med verdens mest ubarberte legger... Følte meg såååå lekker. NOOOOTT... :-)

Skrevet

hehe.. opplevde det samme da eg var på mamografi senteret på haukeland. hadde en kul i puppen som eg sku sjekke(var ingenting heldigvis) da eg lå der på benken (toppløs) kom DEN kjekke legen inn!! holdt på å dååne på meg. hehe.. han var bare SÅÅ lekker!! og der lå eg toppløs! (døøøør på meg av flauhet!!) hehe.. og da skulle han i tilleg begynne å kjenne på kulen og ta prøver.. bare lå der å svetta eg.. haha.. ble så flau! :P

Skrevet

He he...

Kjekke menn skulle ikke fått lov til bli leger;)

Skrevet

Hehe, jeg husker da jeg lå på sykehuset etter å ha født minstemann, og DEN kjekkasen kom for å ta blodprøver om morgenen.

Og alle på rommet var enige om at blodprøver faktisk var ganske gøy, og gledet oss hver morgen. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...