Gå til innhold

Rød snekkerbukse til gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det rart med rød snekkerbukse til gutt? Jeg synes liksom ikke disse fargene spiller så stor rolle egentlig, men ville ikke tatt på han rosa akkurat. Men så ble jeg litt i tvil om rødt. Mange som synes det er merkelig til gutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rødt kan du godt bruke til gutt:) jeg kjøpte nettopp en rød addidas joggedress i rødt til lillegutt,er litt lei alt det lyse blå... hehe

Skrevet

Rødt går fint til gutter!! Kommer jo an på hva du matcher det med også da, hadde nok ikke valgt blonder :-p

Skrevet

Rødt er fint til gutt, bare ikke rosatoner. Jeg også ble fort lei av lyseblått, men mørkeblått er favoritten. Han ser så mye mer voksen ut i annet enn babyblått og hvitt.

Skrevet

selvfløgelig kan du bruke det! synes rødt er kjempefint jeg. og Lias har rød genser og rød body som han bruker til olabukser, og det er er ikke noe rart. men det er klart, alt kler den smukke:)

Skrevet

Niklas`n min har masse klær i rødt, det er vel ikke en jentefarge det :o) Eneste fargen jeg ikke kler han i er rosa og orange, orange fordi jeg ikke synest den fargen er noe særlig og rosa fordi ,ja fordi det er rosa :o)

Får jeg en jente kommer jeg til å kle henne mest i rødt, lilla og lyseblått og kanskje litt i lyserosa,, er ikke så gla i det rosarosa jeg :o)

men alle har hver sin smak, og bra er det :o)

Skrevet

Supert! Da blir det rød snekkerbukse. Tenkte kanskje mørkeblått inni, og ikke så mye blonder nei, he, he. Klarer ikke helt lyseblått, men mørkeblått er veldig fint. Og grønt, brunt, etc.

(HI)

Skrevet

Rødt er knallfint til både gutt og jente!

Hvor kjøper du denne snekkerbuksa da? Jeg har ogs lyst på ;)

Skrevet

Kjøpte den på Zara for en stund siden, veldig fin i cordfløyel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...