Gå til innhold

Enkelte er bare så utrolige nebbete og sure her inne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle må da få lov til å spørre om det de lurer på, uten å bli "hengt" av den grunn... De spør vel for å få ett svar og høre andres meninger,uten å få kjeft vil jeg tro..

Greit at man er uenige,men la nå alle få spørre om det de vil da,uten å ta helt av. De som har så lyst til å krangle og kverulere,for ta seg en tur på kranglesiden!

Og nei,er ikke kranglete,bare min mening:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, blir vel litt ris for egen rumpe dette innlegget. De som "henger" ut andre for noe de gjør eller lurer på sier vel bare sin mening de og, og nå henger du de ut med din mening for at de har kommet med sin mening.

Nei du bør vel egentlig følge ditt eget råd og holde deg til kranglesiden. Selv om du sikkert mente dette som positivt innlegg da;)

Og om noen er uenige med et innlegg så må de jo ha lov å si det, det er ikke det samme. Iallefall så håper jeg at de som er uenige med meg sier det på mine innleg. Er jo eneste måten jeg kan lære noe nytt og få vite hvordan andre gjør det. Det er jo ikke dermed sakt at jeg gjør det som de sier samme hvor godt de prøver å argumentere, men er jo greit å vite om at andre mener det annerledes. Er jo i grunnen derfor jeg leser her på forumet, for å finne ut hvordan andre gjøre det. Og særlig om det er noen som gjør det annerledes enn meg.

Derimot så er vel måten det sies på noe skarp innimellom, men er ikke alltid like lett å formulere seg når alt er skriftelig. Kan lett bli litt "skarpere" enn det som var ment, så man må vel ta ting med en klype salt og ikke henge seg for personlig opp i ting her inne.

Skrevet

Jeg henger absolutt ikke ut de som sier sin mening på spm her inne. Mener bare at alle må få spørre om det de lurer på uten å få kjeft for at de lurer på det. Noen mener jo tydligvis at det er feil å spørre om ting her inne,det jeg mener er at alle må få spørre om det de vil,uten å få den i trynet at de dårlige mødre som lurer på noe slikt.

Og nei,har faktisk ikke noe behov for å være på kranglesiden gitt:)

Skrevet

Helt enig HI!

Skrevet

åhååå... greier ikke dy meg, men håper du har selvironi til å le litt du også... "de spør vel for å få ett svar og høre andres meninger"... jeg vil anta de fleste spør for å få fler en ett svar?

:)

Skrevet

nei, faktisk så er det sånn at jeg vil ha ett svar. Bare ett. Det rette!

Skrevet

Hehe,jo da ka-ping,de gjør nok det:) Hvis de i det hele tatt får ETT svar da?;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...