mamma06og 10 Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 I august i fjor kjøpte jeg ei ny barnevogn (var på åpningstilbud til 4000) ny pris var egentligt 7000. Men jeg begynnte ikke å bruke den før i november da elias kom. Men da jeg hadde brukt den i ca 4 mnd puffet det ene hjulet å understellet var så rustenet at jeg måtte få nytt (har altid vognen stående inne). Joa men for 1 mnd siden så var understellet på ny rustent å "pinnene" som holdt sjermen oppe stakk ut av stoffet, med andre ord jeg fikk alt nytt unntat sittedelen. Å tror dere ikke i dag at hele vognen knakk sammen ? hele fjøringene bare knakk helt sammen så eg måtte jo bøye meg for å trille den jævla driten. Å nå gidder eg ikke å få nytt understell igjen, har eg ikke rett på pengene tilbake slik at eg kan kjøpe meg noe helt nytt i en helt annen butikk ?
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 http://www.dinside.no/php/art.php?id=6893 Ser ut til at du har retten på din side...
selfangerkjerringa Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Hva i alle dager slags vogn er dette da? Den høres jo utrolig skræpete ut.......
mamma06og 10 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2007 er kjøpt på baby max så er ett polsk merke. Ja har tenkt å kreve pengene tilbake å ikke noe ny vogn. kan ikke drive på slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå