Gå til innhold

Kjørte sykebil idag jeg:O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var på butikken og handlet idag fikk jeg plutselig så vondt i magen (Under ribbeina og gjennom liksom). Måtte krøke meg over handlekorga og da jeg kom hjem falt jeg sammen utenfor bilen.. heldigvis var pappa med så han kjørte hjem. Mamma ringte rett til legen og forlangte nesten at jeg fikk komme inn (Selv lå jeg på sofaen og grein:P)

Fikk lov å komme med en gang og legen sendte meg luks til sykehus med ambulanse (ikkeno bæbu da..Litt skuff;) )

MEN.. Da jeg kom til sykehuset ble plutselig smertene borte! (Noen som sa luftsmerter?!:P). Men legen tok en ultralyd på meg sånn "i tilfelle" som hun sa:P Inni der lå lillemann/frøken, og sprelte så mye at legen hadde problemer med å få stillbilde av h*n;) Alt så helt fint ut med baby, nyrer, tarmer og alt, så var nok bare luftsmerter (bare sier jeg.. Kjentes ut som om noen stakk en kniv inn mellom ribbeina på meg og vridde!:P), så ble sendt hjem igjen:) Ble litt drama her hjemme da vi for , men alt endte jo godt;) Sier som mamma.. Bedre føre var;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre føre var ja :o) Godt det gikk bra med dere! Huff, sånne ting er skummelt!

Skrevet

..åj! Ja, det hørtes litt for spennende ut! :o

Må love å være uten sånne smerter heretter!

Kan det være at ninjareka di lekte med ninjastjerner, tro..? :P

Skrevet

Jeg tror h*n hadde det meget gøy med å dra i litt nerver og slikt jeg..:P Alle prøvde å forberede meg på at det kunne være noe med babyen.. Men HALLO! Smertene var innunder ribbeina.. Jeg er bare 16 uker (om 40 minutter;) ), og livmora er såvidt under navlen enda:P OG jeg kjente biiiiiittesmå dunk flere ganger som jeg er overbevist om at var lillereka som bare beroliget meg og sa at alt var fint der inne:9 ALLE var bekymret for babyen.. Bortsett fra meg.. Falt meg egentlig ikke inn at det var h*n det var noe galt med en gang:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...