Gå til innhold

Hei! Kan noen spå meg? ang graviditet og skole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært veldig takknemlig om noen ville bruke litt tid på meg:) har aldri blitt spådd før men synes det er spennende. Jeg lurer på om jeg kommer til å bli gravid igjen, i tilfelle når og om det blir flere graviditeter. og kjønn om du/ dere kan se det:) og om jeg kommer til å gå på videreutdanning, i tilfelle når? er usikker på når vi ønsker neste barn, og på videreutdanningen min. Lurer også på om det går å se på forholdet, har brukt litt lite tid på hverandre siden sønnen vår ble født, men er blitt flinkere nå:) Er overvelda av kjærlighet for sønnen vår og føler på en måte det bare er han. At jeg ikke skal få flere barn, men så ønsker jeg flere barn også. når vi er klar? men siden jeg ikke vet om jeg/vi er klar i morgen, om 1 år eller 5 eller om kroppen i det hele tatt klarer bli gravid igjen så hadde jeg vært takknemlig om noen kunne sett hva de fikk på spådommen:) hva vil skjebnen når jeg ikke selv vet?;)

jeg er født: 130781

han:241081

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter jeg:) firefly- kan du være så snill? takk iallefall;)

Skrevet

dytter litt igjen jeg, firefly? ser du har svart mye nå, men prøver meg jeg også;) takk takk uansett...

Skrevet

hei! ja nå har jeg spådd endel:)

kan jeg se på deg nestegang jeg logger på? du får dytte innlegget ditt oppover sånn at jeg ser det:)

må logge av nå, men skal se på deg nestegang, okei! :-)

Skrevet

hei hei:) takk for det;) du ser jeg tenkte jeg måtte henvende meg direkte til deg, og har skrevet et innlegg med deg som overskrift:) akkurat på likt som du svarte meg. Men ja jeg skal dytte meg oppover:) god natt firefly!

Skrevet

vi har en gutt sammen og han ei jente fra før.

Skrevet

Hallo

Du har søkt videreutd denne hausten?Du kjem uten tvil til å gå.og det blir godt for deg.Eg ser usikkerheita di ang det å få fleire små, og det ser litt usikkert ut,men det virker som at dere bestemmer dere for å få fleire,men at det kan bli kanskje i 2009,eller aller helst 2010.Og så ser det ut at dere då får ein til,tett etter denne.Først ein gut til,så ei jente.Det vil gå veldig fint med dere to framover,eg ser at dere berre blir meir knytt etterkvart.Lykke til

Skrevet

tusen takk for svar:)

ang videreutd så har jeg ikke søkt, men burde ha søkt og hadde garantert kommet inn denne gang om jeg hadde søkt. men ønsker å søke neste gang når sønnen vår er litt større og det er kanskje derfor det går litt tid til før evt neste barn kommer:) videreutd tar 1,5 år ( gått 3 år på sykepleien før).. så 2010 kan jo passe bra det:) hehe... vi fikk barn veldig fort etter vi ble i lag, så han har tatt det meste av tida. men begynte å tenke at vi må bruke mer tid i lag selv så føler det kan stemme bra det du har skrevet ja:) takk takk! for at du ville bruke tid på meg:)Ha en god dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...