Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Hei hei dere kloke damer der ute:) Er det noen av dere som av vært på sete vending??? Bebien min ligger i seteleie og jeg skal på setevending fredag den 13 (!!!!), er det vondt og hvordan foregår det??? Gruer meg litt ja, har hørt at det er så fryktelig vondt... Og en liten ting til... Jeg var hos jordmor i går, og da var hun oppi rufsa mi for å kjenne om bebien lå i sete eller hode leie (det var før ul), og da sa hun at jeg var moden og hadde åpning til en finger (ca 1 cm), jeg har da termin 3. august... Hvordan skal jeg forholde meg til sex foreksempel?? Går det bra når man har åpning?? Det skal også sies at kynnerene mine har blitt sterkere siste uka i allefall, kanskje 2... Tenkte liksom ikke på å spørre henne om det.. hehe:) Takker for svar:) Klem
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 hei hei Foerst : sex er ikke noe problem saa bare kos dere !!! Jeg var inne for aa snu foerstemann. De bruker UL for aa finne ut hvordan babyen sitter og du faar riedempene midler for aa forhindre at noe skulle starte pga av all trykkingen osv. Naar de har sjekket babyen vil legen rett og slett sette en haand paa rumpen til babyen og en ved hodet og saa proeve aa skyve ham rundt. Dette utpaa magen....... Naar de gjorde dette paa meg saa syns jeg det var forferdelig vondt, men saa viste det seg i ettertid at jeg var syk og det kan nok hatt noe aa si.... Vet om mange som syns det har vaert helt ok. Men husk det er din kropp og hvis du syns det blir ubehagelig saa stopper du dem ! Ingen kan tvinge deg til dette, men faar dem det til saa er det en stor fordel Lykke til !!!! ( vet du forresten at babyen ogsaa kan snus ved hjelp av akkupunktur ?)
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2007 Takk for svar:) blei litt roligere nå, gruer meg litt til dette her ja... hehe:) Visste ikke at de kan snus med akupunktur... Er livredd nåler også da... hehe er litt pysette av meg... hehe Får satse på at det går greit på fredag, er litt redd for at det skal sette igang noe, og at det ikke skal gå etter planen slik at det blir hastesnitt... Jeg har liksom hatt så god tid til fødsel og slikt, har forberedt meg på å gå over tida, men fikk jo nå vite at jeg var moden og hadde åpning, og noe sansynlig at jeg kom til å føde før tida.. hehe Fikk litt hetta da... men men:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå