Gå til innhold

Hemoroider-hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hjelper mot hemoroider?? Går de bort av seg selv?

Tror jeg har fått det.. huff. Er 5 mnd siden fødsel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får kjøpt en salve reseptfritt på apoteket som heter: Scheriproct og den smører du hemoridene med. Jeg har brukt den og det hjalp meg.

Skrevet

skal gjøre det..takk for svar..

Hvor lang tid tok det før du var kvitt det?

Skrevet

Det tok noen dager får jeg ble kvitt den. Det kommer litt ann på hvor stor den er også, min var stor og det ble igjen en "skinnfille" som forsvinner med tiden (den er ikke veskefylt og gjør ikke vondt eller noe).

Håper at salven hjelper deg. Vet at du får tak i noen stikkpiller også, fikk det på sykehuset kvelden etter fødselen......

Skrevet

Hei, jeg har også en sånn skinnfille. den har vært der i mange måneder nå. den kom før fødselen. Hadde noen vonde hemoroider en liten periode, men de ga seg fort. Skinnfilla er stor og skjemmende. Vet du om det går an å få den opperert bort? Den hemmer meg virkelig seksuelt. Er så redd for at mannen min skal se den og synes den er ekkel.... :(

Skrevet

Jeg fikk beskjed at det kunne ta flere måneder før den ble helt borte.

Jeg aner ikke om man kan få opperert den bort, du kan jo spørre legen din om det er noen mulighet for det. Ønsker deg lykke til :-)

Skrevet

Til deg anonym (ikke HI), jeg har også slike skinnfiller og ordentlig hemorrider ogs, tør ikke la mannen min ta på meg der ei heller ha sex i lyset pga. det.(Og jeg var ikke sjenert ovenfor mannen min før)

Jeg har to tette svangerskap bak meg, og er ganske sikker på at det må opereres.

Kvier meg skikkelig for å gå ti llegen også.

SKIKKELIG LKJIPT, men du er ikke alene iallefall.

Skrevet

Takk for at du svarte! Det er skikkelig ubehagelig. Har ikke fått munnsex på snart 1 år:D Og lyset bør være av og misjonærstillingen foretrekkes for tiden. Jeg tror han synes jeg er blitt kjedelig i senga, men jeg har ikke lyst til å fortelle han hva som plager meg heller... :(

Og hvordan skal vi tørre å gå til legen? Jeg har kjempegodt forhold til legen min, men jeg er der så ofte at jeg vil ikke at han skal tenke på mine analfiller når jeg er der:D

Skrevet

Samme her!

Jeg har rett og slett et for personlig forhold til legen til å ta opp rompeproblemene mine...

Virker så uoverkommelig med operasjon også, ligge der med rompa i været.

Tror aldri jeg får gjort noe med det, med mindre jeg får mye penger og gjør det under falskt navn på volvat:-0

Stakkars mann da, ikke bare er det sjeldent vi har sex i forhold til før, men hans hender må være over beltestedet i tillegg.

Skrevet

Huff, det er mange problemer vi damer må ha. Det er dessuten klundrete å få barbert seg ordentlig. Jeg pleier å barbere helt bak og da er den liksom litt i veien:)

Huff, ligge med rompa i været og bli operert frister ikke...

Skrevet

En venninne av meg anbefalte på det sterkeste en brasilian voksing, altså hele veien bak, du vet...

Jeg bare nikket og smilte at ja det hadde jo vært kjekt,

Kunne jo ikke si at:"Nei du skjønner jeg ser litt maltraktert og vanskapt rundt anus p.g.a. løse skinnfiller og hemorrider som henger utenfor...

Veldig bra ingen snakker om dette før man får barn...

Mannen min sa, man går ikke og opererer rompa fordi det er gøy, men for å bli kvitt et handikap for resten av livet. I

IIK, synes han det er et handikap at jeg har slik, han har jo aldri sett det. Men han tenker vel på den litt kjipe utfoldelsen i sexliver vårt..

Skrevet

Hehe. ja, man kan jo kalle det et handicap:) Kan vi få parkere på handicap-parkeringen tror du? Da hadde det ihvertfall vært godt for noe!

Jeg har også lyst på brasiliansk voksing, men går ikke dit med den drua i rompa altså!!

Du har jo ihvertfall turt å fortelle mannen din om problemet da. Min lurer vel på hvorfor i all verden jeg ikke lar han se noe som helst:)

Skrevet

He-he, mannen min hadde sikkert synes det var verdt det dersom vi kunne parkere på handikap-plassene :-0

Stakkars oss, hvis jeg gjør noe med det (vanskelig for å tenke meg at jeg tør det, med mindre jeg kan være full under hele prosessen samt ha falskt navn:-0), roper jeg på deg ("du anonyme med skinnfiller i stumpen!") du kan gjøre det samme med meg, vil garantert skjønne at det er meg noen roper på da...

Er jo litt kjip at det er slutt på akrobatisk sex i lyset, noe 69'er kanskje det mest utelukka, uff må få gjort noe...

Lykke til iallefall, og takk for praten:-) !

Skrevet

hehe. Ja, det er bare å rope. Skjøner garantert at det er meg du mener:)

Jeg tror jammen jeg må prøve å få ringt legen en dag jeg. Se om jeg tør.

Lurer på hvor stort et sånt inngrep er jeg? Må man sykemeldes og sånt? Klarer man å sitte etterpå?

Lykke til til deg også:) Godt å ikke føle seg så alene.

Skrevet

Opererer man slik bort? Jeg har hatt slik i iallfall 10 år nå, men legen sa bare at han mente det ikke var stort nok til å opereres.. Etter fødselen hadde jeg konstant kjempevondt i et par mnd. De første 6 mnd etter fødselen, var det også vondt å gå på do, og jeg begynte å blø hver gang. Nå er det tilbake til det normale men å bare blø litt nå og da... Men jeg tenkte liksom det var slik det måtte være..? Analsex har aldri vært noe særlig pga jeg som oftest begynner å blø da også..........

Skrevet

Hei jeg fant denne tråden og ville bare fortelle min historie... Jeg fødte for ni måneder siden og hadde en hemorride som siden skrumpet inn og ble en sånn hud/skinnfille. Fastlegen min så på den og mente at den kunne de feste en strikk rundt og så forsvant skinnfillen. Ble henvist til sykehus og mått møte der etter div. klyster og annet ekkelskap. Der var det hele TO leger som kikket meg opp i baken og sa at sånne skinfiller - nei, de opererte de ikke. Den måtte jeg bare leve med! Jeg syns det er veldig kjedelig. Hemmer mitt seksualliv, akkurat som dere sier. I tillegg syns jeg at jeg kjenner den! Jeg hater det og tenker faktisk mye på det! Er det noen som har fått operert bort sånne hudfiller, eller må vi faktisk leve med det? Jeg syns det er veldig rart at man skal måtte leve med det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...