smurfen :o) Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 De to siste dagene har Bart sovet syv timer i strekk på natten. Dette er rekord og jeg krysser fingrene for at det skal vare. I da la jeg han halv ni. Det er det tidligste jeg har lagt han, så nå blir det spennede å se hvordan natten blir. Merker det er utrolig deilig når jeg slipper å stå opp annen hver time. Får håpe, håpe, håpe, håpe, håpe, håpe at det varer.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 det er så utrolig deilig når de begynner med det! Gratulerer :-) Kan hende at han går tilbake til "gamle vaner" en natt eller to, men ikke bekymre deg om han gjør det, han er helt klart på vei i riktig retning :-)
Millapril Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 oi, dette blir spennende! Håper det går i orden og at har kommet inn i nytt sovemønster. Det endrer seg jo litt etterhvert det der, og da skal du se det går seg til. Så får mor mer tid til Facebook og DIB! Lykke til!
Bellen^2 Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Whow, flinke gutten! Håper det blir en rolig natt for dere begge og at han er på vei inn i et godt sovemønster. Det hjelper så utrolig mye å få sove disse timene uten avbrudd. Sebastian har vært flink å sove om natten, men merker nå at han våkner og trenger et ekstra måltid i løpet av natten. Han er ikke så keen på grøten lenger (spes ikke etter at han fikk smake på pærepureén), men det går seg vel til med fast føde etterhvert også
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Oj dette høres bra ut! Sånn var det i begynnelsen her også, vi holdt pusten og lurte på om det kom til å vare eller om vi bare var heldige et par dager. Vi lurer enda, og det har gått 3 mnd hehe så jeg tror nok lille Bart som Mia er inne på noe lurt. Jeg skal krysse fingre og tær for dere :-)
Tussi og Maja Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Så godt for dere foreldre da! Dere trenger jo litt sammenhengende søvn dere også! Det er helt klart et skritt i riktig retning, selv om det kan gå litt frem og tilbake. I hvert fall har det gjort det med Maja. Krysser fingre for en lang natts søvn på dere i natt også:-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Ja er det ikke fantastisk deilig. Man blir jo som ett helt nytt menneske. Her i gården hadde vi for to netter siden første hele natt med soving uten noe mat som helst. Men det er første gang. I tillegg har hun også begynt å legge seg halv ni de siste dagene og ikke ni. Så her blir det også lengre kvelder og litt mere ro. Det er deilig med litt voksentid. Så nå krysser vi fingre og tær både store og små for at du og lille "Bart" får mere søvn.
Två små trollungar Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Oh så deilig! Får virkelig håpe det varer! Jeg unner INGEN å stå opp annenhver time...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå