janni0711 Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Skal reise v leggetid og ankommer ca 0130. Noen som har erfaring m sovemedisin til 2 åring. Er litt bekymret for at vi også kanskje ødelegger neste natt. Har ikke lyst til å slite meg ut de to første nettene liksom. Skal jo være ferie... Takknemlig for svar
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 ......stakkars deg som er så redd for å for å slite deg ut at du vil dope ned ungene dine ;/ Hva bare med å si at årets ferie ikke skal inneholde dopede unger, men unger som for lov til å gå seg til av seg selv?
Zandra, fikk Jonas 7. feb Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 ..tenkte jeg skulle legge inn et "ikke dømmende" innlegg her også.. Har ikke reist lengre enn 6 timer på fly med jr ennå, men skal til Thailand i september så det blir ilddåpen. Skal ikke bruke noe selv, men har en bekjent som fikk foreskrevet flytende allergimedisin til sin jente når hun var liten. Hun hadde litt vansker med å roe seg på fly og siden de reiste masse så var dette beste løsningen for dem. Hun ble bare litt mer søvning og roet seg bra slik at hele familien hadde det bedre ombord på fly.
janni0711 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2007 hei! Jeg tok den. Men hadde faktisk hørt ei nabo oppi veien som alltid pleide å gjøre det bare ved en reise til Bergen liksom. Jeg stusset på det og hadde selv ikke tenkt på det engang. Ville bare høre om dette var normalt. Jeg vet at hun er veldig oppegående hun som har gitt dette til sine to. Men da trenger jeg ikke tenke på det likevel. Er bare redd 2 åringen skal bli redd når flyet starter og skal ta av! Det får gå som det går...
Stella Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Ja noen gir sovemedisin da de flyr,noen gjør ikke det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå