NoDoubt Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 for en ny kropp!!!!! Verker så jævlig i bekkenet at hele meg rister! Rompa og føttene står i spenn! Var på legevakten i går, i dag og venter nå på at legen skal ringe meg. Klarer ikke mer. Vil bare gråte:-( Kvalm av all smerten. Gruer meg til å legge meg. Er pinn stiv nå så tørr ikke tenke på hvordan det er i morgen:-( Blir vel som i dag, lå over 2 timer å skreik av smerte før jeg kom meg opp. Gubben ringte 113 i fortvilelse.... Tar paragin-forte men kjenner det ikke i store-tåa en gang..... Ikke er jeg gravid engang. 16 måneder siden siste fødsel... Offfff, må bare få det ut! Blir gal snart! Eller galnere!!!!
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Usj, du har ikke badekar da?? eller varmeflasker som du kan legge på??
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Vil sende deg en klem jeg! Høres IKKE noe godt ut! God bedring!
Katja Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Huff, høres grusomt ut. Jeg har ikke helt fulgt med jeg, men er det bekkenløsning du fortsatt sliter med? Stakkars deg, forferdelig å ha det så vondt God bedrings-klem fra meg.
NoDoubt Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2007 Er nok bekkenløsnig eller bekkenlåsning! Andre turen jeg har etter fødselen. Har badekar men det frister ikke. Hadde nok ikke komt meg oppi eller utav:-( Takk for klemmer:-)
skilpaddemamma Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 gå til manuell terapeut. har hatt store problemer med bekkenet, men har hatt god hjelp av manuell terapeut. føler med deg det er ikke godt med bekkensmerter
NoDoubt Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2007 Hva gjør en manuell terapaut? Var hos kiropraktor sist jeg hadde en tur, da var minste jenta 5 uker. Etter flere behandlinger ga han meg opp og sendte meg i CT. CTèn viste forandringer i bekkenet. Måtte i MR. Snakk om at det kanskje var et kalkbelegg på bekkenet. Skal i ny MR i slutten på måneden for å se om det har forandret seg. Er over 1 år siden den forrige turen...
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 Å huff, det hørtes lite kjekt ut:( Ønsker deg og bekkenet ditt god bedring!!! Klem fra
bente69;) Skrevet 7. juli 2007 #9 Skrevet 7. juli 2007 Uff da ND, dette hørtes ikke godt ut! Har ingen gode råd å komme med, men du må se til å bli kvitt det!! Stooooooooooor go' bedringsklem fra meg
NoDoubt Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. juli 2007 Takk Bente:-) Har tanta vett nok til å holde seg borte enda?
bente69;) Skrevet 7. juli 2007 #11 Skrevet 7. juli 2007 Yes, det har ho!!!)) Men hun dukker nok opp på tirsdag da vi reiser på camping ferie til sørlandet. Vi skal på sabeltann til torsdagen:) Detta skal nok faenskapen være med på, kjenner jeg ho rett!!grrrr* Håper kroppen din snart ordner seg:)
NoDoubt Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. juli 2007 Får håpe tanta har tatt en lang og velfortjent ferie! Hun har vært lenge nok hos dere nå. Hold meg orientert:-) Nå skal jeg dope meg og prøve å sove! Håper og kroppen ordner seg snart. Har vart i 2 uker nå:-( Vi reiser tl Danmark på fredag...... Lykke til til deg og vennen:-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå