EnJente_m_EnJente Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Er dere ikke enig ? Dette er jo et genialt sted for oss skrivesjuke damer, alle spm, (vel så og si alle) blir besvart ! Vi får støtte, råd, ros, ris osv osv. Synes rett og slett det er et genialt sted ! Lurer på hvor mye mer jeg kan nå enn før, rett og slett pga forum ! THUMBS UP for forum !!! =D
NoDoubt Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Enig! Alltid godt å ha "de frustrerte fruene" som er her inne:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå