Gå til innhold

Da var bryllupsplanleggeren bestilt.. :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så lykkelig jeg er nå.. :o) Ser ut til at det blir giftemål på meg neste sommer.. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi, gratulerer så masse dda! :D

 

Blir det barn før eller etter bryllupet da? ;)

 

Skrevet

Takk for det.. :o) Vi får se hva som kommer først.

Skrevet

dyrt med en planlegger?? Fått estimert noen pris?

Skrevet

Har bestilt meg en bok. Den kosta 298,- + pant

Skrevet

ahaaa.. sånn ja..

Vi gifter oss auguast neste år.. snart bare 1 år igjen.. alt som er klart er reservasjon av kirke :)

Skrevet

Så spennende da.. :o) Har så vidt begynt vi da..

Skrevet

Hei jenter. jeg trenger ikke blande meg inn her, men må bare fortelle dere dette!

Vi giftet oss for et par uker siden, da var jeg gravid i uke 7. Begynte med gravidkvalmen noen dager før, men greide meg uten kvalme selve bryllupesdagen. Så lå jeg spyferdig hele ferieuka etterpå. Det morsomme er at nå var jeg ikke kvalm før jeg leste denne lille tråden deres om bryllup! Måtte bare komme meg ut av den og summe meg litt, så gikk det over! ha ha ha! Ikke rasjonelt i det hele tatt den kvalmen!

Kos dere med forberedelsene, det er kjempegøy alt sammen! Og absolutt ikke så pes som mange vil ha det til:)

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...