4barns mor Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Så lykkelig jeg er nå.. ) Ser ut til at det blir giftemål på meg neste sommer.. )
Trultemora er presseklar!! Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 oi, gratulerer så masse dda! Blir det barn før eller etter bryllupet da?
4barns mor Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2007 Takk for det.. ) Vi får se hva som kommer først.
Galskapens overhode Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 dyrt med en planlegger?? Fått estimert noen pris?
4barns mor Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2007 Har bestilt meg en bok. Den kosta 298,- + pant
Galskapens overhode Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 ahaaa.. sånn ja.. Vi gifter oss auguast neste år.. snart bare 1 år igjen.. alt som er klart er reservasjon av kirke
4barns mor Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2007 Så spennende da.. ) Har så vidt begynt vi da..
kokosyklus Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 Hei jenter. jeg trenger ikke blande meg inn her, men må bare fortelle dere dette! Vi giftet oss for et par uker siden, da var jeg gravid i uke 7. Begynte med gravidkvalmen noen dager før, men greide meg uten kvalme selve bryllupesdagen. Så lå jeg spyferdig hele ferieuka etterpå. Det morsomme er at nå var jeg ikke kvalm før jeg leste denne lille tråden deres om bryllup! Måtte bare komme meg ut av den og summe meg litt, så gikk det over! ha ha ha! Ikke rasjonelt i det hele tatt den kvalmen! Kos dere med forberedelsene, det er kjempegøy alt sammen! Og absolutt ikke så pes som mange vil ha det til:) Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå