Gå til innhold

ville dere turt og sakt ja til dette? (skole)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått tildelt 4 timer med privatlærer i uken. men den ene dobbelt timen slutter 17.00 og barnehagen stenger 17.00. det er på pappaen sin dag. så egntlig burde det ikke være noe problem. men til nå så har han ofte kommet etter 17.00 for og hente. (han har jo jobb i oslo som ikke er ferdig før 16.00)

men det har jo ikke vert noe stress siden jeg har vert hjemme alikevel. det hende kansje 1 gang i måneden at han bytter dag.

å siden jeg har privatlærere så er det jo litt viktig at jeg dukker opp.

det er 20 min fra skolen til barnehagen.

hadde dere takket ja og håpet på at det gikk fint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville takka ja og sagt fra til pappaen at han bare var pent nødt til å nå bhg, det er nå ikke så mye å ofre litt tid for å rekke å hente sønnen sin.

Skrevet

hm... jeg får spørre han.. men tidligere så har det vært fryktlig vanskelig og slutte tidligere på jobb.

Skrevet

åh jeg blir litt frustrert på dine vegner nå altså, han er pappaen hva er vanskelig for han å forstå?!

Skrevet

Flott at du fikk privattimene akkurat på de dagene det egentlig passer best, for du trenger ikke stresse for å hente i barnehagen!! Det er jo pappas ansvar, og han må da kunne avspasere litt en gang i uken, og jobbe det igjen den neste, det må han bare organisere selv, for gutten sin skyld.

Klart du tar timene, flaks du fikk de dagene, så du har muligheten til det, vært verre om du ble tilbudt andre dager, der du må hente i barnehagen :)

Lykke til.

Skrevet

Jeg synes aboslutt du skal takke ja!

Samtidig forstår jeg at du blir usikker. Ikke så lett dette med fedre som nesten kan styre som dem vil. Synes du skal ta deg en prat med han og rett og slett si at du forventer at han stiller opp de dagene. Hvordan har gjør det får deretter bli opp til han.

Kjenner meg veldig igjen i usikkerheten din , og vet det er veldig lett å gi "råd", men utrolig vanskelig å følge dem selv:/

Skrevet

ja, det burde du takke ja til! kan hende det har vært lettere for han og kommet for sent fordi han vet at du har vært der. men når han vet at gunnar (hehe) står alene i barnehagen kan han jo bare ikke komme for sent..

Skrevet

hadde også takket ja til det !

og pappaen hans bør jo bare få beskjed omat han MÅ hente før 17.00

kanskje ikke så gøy hvis han får bot i bhg en dag...og litt burde jo han kunne stille opp for deg slik at du får tatt timene

Skrevet

dessuten, den som ikke får ansvar, tar heller ikke ansvar. kanskje han føler seg viktig og tar oppgaven kjempeseriøst.. ehhhh kan jo håpe hvertfall:)

Skrevet

ja det var egentlig det jeg kom til og tenke på. jeg kan jo faktisk ikke dømme han før jeg har gitt han murlighet.den som ikke får ansvar tar det jo heller ikke.

å når han har ønsket og bytte dager har jeg jo aldri sakt nei. så det kan jo godt hende at han dropper planene når jeg sier nei til og bytte dag.

jeg får prøve. å så får jeg heller ringe familie og venner om det skulle gå til h****

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...