silhah og emilie Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 mine er nataniel benjamin nicolai niklas simon leander hvis vi får gutt neste gang skal han ha samme mellomnavnet som pappan og emilie som er angell
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Nathaniel er NYDELIG Dessuten liker jeg Isaac Aerendil & Lucas Må bare si at Nataniel Angell = Høres ut som DEN kjendisen^^ Hehe=) Emilie Angell var også nydelig;)
silhah og emilie Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2007 jaa lucas såå klart det er så fint isaak aerendil også, har aldrig hørt den kombinasjonen før nataniel er min favoritt da:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Niklas og Mads er mine favoritter. Og Erling/Elling (passer bedre med snuppas navn). Men guttenavn er SÅ vanskelig ifht jentenavn syns jeg nå plutselig - før var det omvendt )
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 tone damli aaberge sa i et intervju en gang at sønnen hennes skulle hete isak/isac/isaac AERENDIL. Og jeg forelska meg helt i det. Men jeg fikk ei lita jenta som heter Amelia Isabel
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 ER besatt av guttennavnet Emil jeg men det er fordi jeg vil kalle opp en eventuell sønn etter den fine pappan min da... Liker også navnet Filip veldig godt, og Jesper
silhah og emilie Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2007 amelia isabel var nyydelig da, er så fint med navn som ikke er så vanlige syns jeg:)
silhah og emilie Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. juli 2007 emil heter broren min da så det er litt uaktuelt her men et nydelig navn:)
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #10 Skrevet 7. juli 2007 tusen takk, har fått ganske mye negativ tilbakemelding men men... må jo si du er utrolig heldig med angell mellomnavnet da:) emilie angell, nathaniel angell osv, ser bare for meg sånne små kjendisbarn=) hihi=)
silhah og emilie Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. juli 2007 ja det er mange som er mere for vanlige navn igjen, men jeg syns det var nydelig da:) ja jeg elsker det mellomnavnet, kommer vel til å ta det selv en dag også
nickoline og supermann Skrevet 14. august 2007 #14 Skrevet 14. august 2007 Andreas selvfølgelig:) Jonas, Jacob og Mathias
*Rutletutt* Skrevet 14. august 2007 #15 Skrevet 14. august 2007 Tobias - selvsagt;o) Lucas Malthe Theodor Ludvig Noah
Skravlemamman Skrevet 14. august 2007 #16 Skrevet 14. august 2007 Ingen av gutta mine var så heldig å få dette flotte navnet, da mannen min trodde det hadde rabla for meg- han likte det absolutt ikke ( mildt sagt):-) Verner............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå