Hmmmmmm Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Det var mer æn det jeg hade ræknat ut... istellet før 5500:- så fikk jeg 7100:- Hade ikke fått reda på det att man fikk tillegg efter kl:6 og kl:9 om kvellen, efter 6 så får vi 21 kr per time extra og efter 9 så får vi 42 per time, og på helgen efter kl:6 er det 40kr per timen extra.. og så hade jeg glømt rækna med di extra skiften jeg hade tagit... så da blev jeg litt gladare. så da ska jeg ta å spandere meg selv på noen nye klær til bursdagen min på fredag......
Monajenten Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Gratulerer så mye med dagen på forskudd! Alltid moro med ekstra penger;)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Så flott da:) Gratulerer på forskudd da:)
Hmmmmmm Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2007 takk så mye... er førsta lønna mi sedan jeg begynte jobbe, så jeg trode ikke jeg skulle få så mye...
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 OJ, det er jo så artig å få slike overraskelser:) Grattis med dagen på forhånd!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå