Gå til innhold

HAR AKTA GRACO 5-PUNKTS-SELE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mene rikke duologic'en, men den for babyer fra 0-13 kg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mener ganske sikkert de nye modellene har det ja..

Skrevet

Nye modeller som i "fra 2005"? ;-)

Skrevet

Eller åssen vet jeg at det er 5-punkter (ja, er litt dum jeg...)

Skrevet

Det er fempunkt dersom det er to seler, der hver sele sitter permanent fast i hver ende, og der de to selene klikkes sammen i en spenne foran barnet. Da er hver ende av selene tilsammen fire punkter, og spennen er det femte. :-) Trodde alle seter til så små barn var fempunkts, jeg! :-)

Skrevet

Akta graco autobaby kom i en ny versjon høsten 2006. Denne har skifta navn til Akta graco logico (ikke duologic altså) og har justerbar base og fempunkts-sele.

Skrevet

5 punkt sele er hvor det er 2 skulderbelter, 2 hoftebelter og 1 skrittbelte... 3 punkts er kun 2 skulderbelter og 1 skrittbelte... BeSafe Izi sleep og Britax har 5 punkts... Maxi Cosi og Recaro har 3 punkts (av de jeg kjenner til)

Alle bilseter for større barn har 5 punkts sele...

Skrevet

Vi har Akta Graco Autobaby, som vi kjøpte ny nå i mars. Den er det bare tre-punktssele i.

Skrevet

stemmer - men akta graco logico (som er samme som autobaby, men med regulerbar base) har fempunkts.

Skrevet

.....jammen det er regulerbar base til denne oxo..........

Skrevet

Dette står under beskrivelsen av Akta Graco Logico S:

"Fempunktsbältet flyttar du i tre olika lägen allteftersom ditt barn växer."

http://www.akta.se/

Skrevet

hæ? Dette er den gamle modellen av Akta Gracos babystol med base - den har 3-punktssele og ikke regulerbar base, og heter "autobaby". Den nye modellen har 5-punktssele og regulerbar base, og heter "logico s".

Skrevet

Logico er en annen variant, ja.Men autobaby har bare tre- punkts.Samma kan det jo væra :-)

Skrevet

Hehe, ikke meninga å kverulere altså :) Var bare skråsikker på at autobaby ikke har regulerbar base, det var jo poenget med den nye varianten (logico s) at den har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...