Gå til innhold

Dyne til babyen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har arvet en dyne... kan jeg bruke denne? Er vist ikke bra å arve madrass... men dyne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har i alle fall jeg gjort. Vask og god som ny;o)

Skrevet

jeg ville kjøpt en ny.det koster ikke så mye for en sånn liten.sikkert rusk og støv i den dyna, jeg vet ikke men det er vertfall det jeg tenker.

Skrevet

jeg har kjøpt en dyne - tenkte på denne som en ekstra til vognen...

Skrevet

Til anonym:

Jeg har kjøpt ny som jeg vil bruke i senga og den lille jeg har arvet skal brukes i hardbagen i vogna. Har selvfølgelig vasket begge to.

Skrevet

Åssen vasker jeg dundyne da? Står i min nyinnkjøpte at den burde renses. Mye styr altså. Den må kanskje tørkes i trommel med tennisballer osv...?

Skrevet

jeg har vasket dundyne på 30 i maskinen..hengt opp til tørk,bare å riste den litt innimellom =) like gode enda =)

Skrevet

Har selv vasket "voksne" dundyner. Tror jammen jeg kjørte minst 40 grader. Funka glimrende. Kjørte så i tørketrommelen på "skåneprogram" (ingen tennisballer..) og den ble fluffy og deilig:)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Vi kjøper en ny dyne.

Har en del allergier i familien så vi satser på en ny dundyne for best mulig klima i sengen. Arvet dyne blir nok brukt sånn rundt omkring tenker jeg :)

Tenisballer i tørketrommel har liten eller ingen effekt. Ballene detter som oftest ned når dyna ligger øverst i trommelen ... lager bare masse bråk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...