Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Jeg har arvet en dyne... kan jeg bruke denne? Er vist ikke bra å arve madrass... men dyne?
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Det har i alle fall jeg gjort. Vask og god som ny;o)
jentebabymom Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 jeg ville kjøpt en ny.det koster ikke så mye for en sånn liten.sikkert rusk og støv i den dyna, jeg vet ikke men det er vertfall det jeg tenker.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 jeg har kjøpt en dyne - tenkte på denne som en ekstra til vognen...
superhappy32-guttemamma Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Til anonym: Jeg har kjøpt ny som jeg vil bruke i senga og den lille jeg har arvet skal brukes i hardbagen i vogna. Har selvfølgelig vasket begge to.
Krysia Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Åssen vasker jeg dundyne da? Står i min nyinnkjøpte at den burde renses. Mye styr altså. Den må kanskje tørkes i trommel med tennisballer osv...?
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 jeg har vasket dundyne på 30 i maskinen..hengt opp til tørk,bare å riste den litt innimellom =) like gode enda =)
Yarn Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 Har selv vasket "voksne" dundyner. Tror jammen jeg kjørte minst 40 grader. Funka glimrende. Kjørte så i tørketrommelen på "skåneprogram" (ingen tennisballer..) og den ble fluffy og deilig:)
Gjest Ut på tur Skrevet 8. juli 2007 #10 Skrevet 8. juli 2007 Vi kjøper en ny dyne. Har en del allergier i familien så vi satser på en ny dundyne for best mulig klima i sengen. Arvet dyne blir nok brukt sånn rundt omkring tenker jeg Tenisballer i tørketrommel har liten eller ingen effekt. Ballene detter som oftest ned når dyna ligger øverst i trommelen ... lager bare masse bråk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå