90210 Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Hei.. Nå er jeg litt desperat her... Har en del symptomer på graviditet.. men vet ikke om jeg er gravid. Hadde en SA 11 juni men er det mulig jeg f.eks hadde tvillinger, og at det bare var den ene som døde? For jeg har så utrolig mange symptomer... Og om jeg hadde blitt gravid 25 juni som da var første EL etter SA'en... Så skulle jeg jo ikke allerede nå ha alle disse symptomene... Og så lurer jeg på om noen vet om halsbrann er et tegn? Jeg har hatt halsbrann i hele går kveld, og i hele dag.. det svir noe så innmari helt fra brystkassa og langt opp i halsen... Noen som vet? Mulig jeg maser litt men er så nyskjerrig.. jeg skal ha mens nå 9 juli... og skal teste meg 15juli.. Men lurer på om noen vet om jeg KAN være gravid og det..
Silje & prinsen<3 Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Hei.. Er ikke helt sikker på dette, men har en vennine som va gravid, de sa til hun at hun spotanaborterte, men har fått en skjønn liten gutt no.. De sier hun hadde tvillinger, og bare mast bare den ene...Så det er forsatt hår.. Og JA halsbrann er et tegn... Lykke til:)
Galskapens overhode Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Hei.. Hvis du fremdeles har et lite nurk i magen så vil en graviditetstest slå ut nå. Du trenger absolutt ikke vente til 15 juli.. Gravid KAN du nok være.. Jeg har halsbrann på kveldene nå, så ja, det er jo et graviditetstegn..
Miss Misantrop Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 a) Du kan absolutt ha en masse symtoper allerede hvis du var blitt gravid den 25 juni. Det kan skje at man kan miste en tvilling. Dette er ikke vanlig, og hvis det var tilfelle ville en graviditetstest, hvis det ikke er noe helt unormalt, ha slått ut nå. I dette tilfelle bør du teste øyeblikkelig.
90210 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2007 Ok jeg har nå bestillt noen strips fra babyornot.no.. dem kommer vel i posten ca på onsdag.. da skal jeg teste! Får håpe da! Huff er så frustrerende å være usikker :S Men det jeg syns er litt rart er at jeg testa svakt positivt med hjemmetest 1 uke før jeg hadde SA'en og da jeg var hos legen å testa meg etter blødningene for å fastsette om jeg hadde mista eller ikke så ble testen negativ. Mulig den testen hos legen krevde mer hcg da enn den jeg tok hjemme før SA'en... Men ikke vet jeg... får bare håpe på at det er en spire inni der.. uansett om den ble unnfanget før eller etter SA'en.. så lenge jeg har en levende spire blir jeg glad! Skal skrive tilbake på onsdag om jeg har fått testene Og maaaange takk for svar! Dere er ypperlige!!! ^-^
Leo84 Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 jeg fikk vite veldig tidlig at jeg var gravid med tvillinger. fikk flere ganger beskjed om at jeg måtte regne med at den ene forsvant. begge ble heldigvis. men etter det jeg har forstått og lest er at dette skjer med VELDIG mange
ls83 Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 jeg var gravid met tvillinger.. mistet den ene i uke 7 den andrei uke 14.. legen på riksen sa til meg at nesten halvparten av svangerskapene er tvillinger.. så det er mange som mister den ene uten å vite det,,, eller når de blør litt...
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 du var aldri på UL da? hvor langt var du på vei når du muligens hadde sa da?
90210 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. juli 2007 Nei var ikke på UL... legen mente bestemt at jeg hadde mista siden testen hos dem var negativ... Jeg var 4+3 da jeg mista... Så ikke vet jeg.. Men i dag våkna jeg med eeeenorm morgenkvalme... så kanskje det er håp... Gleder meg så til å teste nå... venter spent på testene som skal komme i posten om et par dager... Skal bli herlig å få det avklart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå