Bettybu Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Ja, dette er egentelig helt uskyldigt... Poden på 2 år og 2mnd prater som bare det...Men har ikke med alle bokstaver ennå... Så kjeks blir "sex" og spiker blir "pikk".... Litt moro... Hadde han med i kirken for å se på noen som giftet seg idag...Hadde med "bestikkelser" om han ble urolig, noen ble etterhvert. Begynner å ta fem posen der jeg har gjemt drikkeflaske og en dropseske... Da begynner han å rope på "sex, sex!!" Vi satt på galleriet, så det var bare non få som fikk det med seg heldigvis!!! (Brudeparet har forøvrig allerede 3 barn, så de vet nok hva sex er,,hehe!!)
mammaen til G & A Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 He he, ser det for meg=) Eldstemann her har alltid vaer helt hekta paa alt som gaar paa hjul, spesielt store lastebiler. Han byttet om litt bokstaver og tok ut noen, og kalte trucks for fucks veldig lenge. Mange som har snudd hodene sine etter oss naar gutten skrek ut etter lastebilene han saa.
melkekua™ Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Et barn jeg kjenner er så glad i lefse, så når han spør moren sin om han kan få så sier han: mamma, kan jeg få lesbe? hihihihihihi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå