rosa og en blå Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 har nå fått vann i bena og fingrene (sikkert ellers ogso) men er det sånn at om f.eks 4 dager så har det blitt MYE mer??
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 ikkje om du e flink og drikke masse vann og holder deg unna salte:) Regna med du ikkje salta chipsen i sted vennen? hehe:)
Mina™ Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 hos meg går det litt opp å ned. mer på varme dager der jeg går mye å mindre på dager jeg ikke gjør så mye!
rosa og en blå Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2007 svarte.. du ser jo tvers gjennom meg!! *flau* -gjorde det gitt.. først so tok eg ikke salt, men det smakte rævva... -so tok på bere bittelitt da....
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 tihi:) e å laga mej chips:) Men uten salt da for det lika ikkje ej... eller det vil si.. Arild laga mat te me hehe:)
rosa og en blå Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. juli 2007 så viss eg er flink og gjør "leksa" mi.. so kan vannet forsvinne litt før fødselen? det trudde eg ikke.. då skal eg love å kutte ut saltet!! skal holde meg i max 4 uker til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå