nickoline og supermann Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 ser at de fleste har like mange barn som de har vært gravide. kun jeg og ei til som har 3/6 og 1/4............ var tungt å mist ..........., men jeg er heldig................veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeredens vakreste gutt på snart 15 mnd-
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Har ikke svart på den tråden du sikter til, men jeg har også "dårlig" uttelling, 1/4. Jeg har også verdens beste gullunge, selv om det av og til er et lite troll har.... :-)
chill+enda en til Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Huff, det der er ikke noe kjekt Jeg har to englebarn i ganske nær familie, og ble ikke særlig bedre da jeg selv hadde exu. Vi har en nydelig gutt på snart 4 mnd, verdens vakreste han også
mammaen til G & A Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Svarte akkurat paa traaden du sikter til. Jeg har mistet jeg ogsaa, men er heldig og har to helt utrolig herlige barn i tillegg.
Gjest irismor Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 4 graviditeter 1 barn. Forferdlig styr og mas. Gikk hele svangerskapet livredd for å miste henne også. Var skikkelig dårlig hele svangerskapet så frykten for å miste var grusom. Har heller ingen planer om å prøve på å få fler. Vi bestemte oss for at hvis det ikke gikk på det siste forsøket så skulle vi la det være med det. Og gå et svangerskap med all den angsten det gjør jeg ikke igjen.
nickoline og supermann Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2007 Jeg også..........når han først "satt" var det mye styr.........blodprøver, kvalme og gud vet hva.........gruuuuusomt. Men verdt hver enest dag. Er så heldig. han er en deilig røver!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå