Gå til innhold

Hva er det dummeste du har gjort i ammetåke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag hadde mannen min gått ut uten mobilen sin. Jeg la merke til at den lå til lading og tenkte at han kom til å lure på hvor den er, og kanskje tro at han hadde mistet den når den ikke lå i jakkelommen. Så jeg sendte ham en sms og skrev at mobilen lå her hjemme....

Akkurat som om han kunne lese det jeg skrev :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk ut på butikken(5min.unna) med kokende flasker og pumpe på ovnen!!!

Skrevet

Glømmer bursdager og veska mi her og der.

Skrevet

Jeg skulle hive resten av grøten hans i bosset og endte opp med å hive tallerken, skje, gaffel og det hele.

Skrevet

Satt å maserte sambo og merket han hadde sol eksem, sier jeg skal hente en krem å smøre med så det ble bedre. Gikk ut på badet så meg i speilet, gikk inn igjen og fortsatte massasjen. Han spurte hvor det ble av kremen. Jeg satt som at spørsmål tegn og lurte på hva han skulle med krem!!!:) Han så på meg som om jeg hadde mistet all fornuft!

Skrevet

Gikk inn på bensinstasjonen for å betale bensinen. De fant ikke noe bensin å betale, jeg ble heeeelt forundret og sa at jeg hadde jo fylt tanken. De leita og styrte på på kassa men var ikke noe bensin å betale. Jeg var rimelig stressa da småen sov i bilen og jeg skulle være såååå rask og springe inn og betale. Liker jo ikke at han sitter der ute alene.

Etter mye om og men så spurte dama i kassa: "Du har vel ikke betalt med kort vel?"

Å jo da, selvfølgelig hadde jeg det, gjorde jo det så jeg skulle slippe å gå fra mini i bilen.

Den kan man vel skylde på ammetåka eller?

Skrevet

Jeg stjal et par babysolbriller på apoteket. Gikk tilbake og betalte de dagen etter da.

Skrevet

jeg glemte hvor gamel jeg var. måtte telle tilbake... hihi. husket heldigvis når jeg var født da :P

Skrevet

handlet på ica, og gikk ifra varene mine i kassa etter jeg hadde betalt...

Skrevet

Satt melka i stekeovnen.

Nesten daglig går jeg for å finne noe, glemmer på veien hva det er jeg leter etter, men husker hvor jeg skulle lete og går likevel i håp om at jeg husker hva det er jeg leter etter hvis jeg ser det.

Jeg handler aldri i butikker uten å enten legge varene i kurv eller holde de i hånda i frykt for at jeg skal glemme å betale.

Det samme gjelder lommeboka mi. Legger den aldri ned, da er den borte.

Skrevet

dette har jeg også gjort!

og så glemmer jeg mitt eget navn, nummer og bosted.

går meg bort og sånn.....

Skrevet

Reiste til byen og var der i 3 timer, da jeg kom hjem så hadde jeg latt vannet på kjøkkenet stå å renne på full guff..... Heldigvis var det det kalde vannet så jeg er ikke fullt så stort miljøsvin.

Skrevet

hjemm hos oss står vogna i oppgangen, og her om dagen skulle jeg og småen ut å trille. Jeg hadde gjort alt klart og bebis lå i vogna skulle bare låse døra til leiligheten og gå, da oppdaget jeg at jeg hadde glemt å ta på meg skoene. ellers glemmer jeg alt over alt og legger fra meg ting på de merkligste steder, Har også en tendens og sitte å prate med folk, og rett etter at de har fortalt meg en ting må jeg be de fortelle det på nytt fordi jeg har glemt det hehe

Skrevet

He he , ikke alene med andre ord :)

Jeg har latt mine stuegardiner henge til tørk ute i fellesområdet i borettslaget. Hver dag når jeg går tur ser jeg dem og tenker at jeg må hente dem etter at vi har satt inn vognen.

Nå har de hengt der i snart 4 uker!!!

Skrevet

Jeg dro på butikken og skulle handle hadde med lille Mina som var nyfødt i vogna og min tidligere stedatter ved siden av.. Betalte og gikk med jentene.. Tenkte ikke på varene i det hele tatt før hun i kassa kom løpende etter meg.. Og sa jeg hadde glemt varene.. Aldri vært så flau jeg

Skrevet

Jeg er veldig vims av natur så jeg gjør ofte "flauser" men mest i hjemme heldigvis...he he

En gang satt jeg imsdal flaska mi med vann i microen og drakk nesten en kald flaske mme selv...:-B

Skrevet

Så har jeg gått med blå engangs skoovertrekk over hele byen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...