Kyosanim Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Skal på ferie/besøk til svigerfar i trøndelag (sør trøndelag, støren). Noen som kan anbefale noe å finne på? Har bil så litt avstand og kjøring går helt fint. Reiser med mann og barn (1,5 år). Tips tas imot med takk.
mamma`n me baby-gutt og jenta Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 namsskogan familiepark og pirbadet. sverresborg museum (dyr osv der).
Tigermor. Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Er vel ikke så mye å ta seg til på Støren iværtfall, jeg bor selv noen få mil ifra støren =) Det er jo endel å finne på i Trondheim da, er vel ca 5mil fra Støren til Tr.heim sentrum. Trondheim har masse fint å se på av severdigheter, Nidarosdomen, Munkholmen, Festningen og selfølgelig masse butikker Kafeer ol! Pirbadet er jo et bra badeannlegg da, og så finnes det vel noe som heter citrus lekeland i midtbyen men der har jeg aldrig vært så jeg vet ikke hvor bra det er der!
mamma`n me baby-gutt og jenta Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 citrus og det lekelandet som er på heimdal er forsåvidt bra, men jeg trur ikke en 1,5 åring har fullt utbytte av det.. jeg syns hvertfal ikke det. da ville jeg heller dratt på marinen i trondheim, minst like fint (lekeplass), og ikke minst billigere
Kyosanim Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2007 Takker for alle forslagene. Nå logger jeg av for å pakke litt. Ønsker dere en fortsatt fin sommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå