Gjest Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 når dagen min er kjempe tung og jeg bare føler alt går til helvette,når jeg savner sambo når han er borte (sånn som nå) og når marcus ikke vil roe seg,når han bare griner og jeg må bære på han hele tiden,da kommer jeg inn her og blir i godt humør igjen.. dere her inne er så herlige alle sammen,jeg ser på alle de nyfødte babyene deres,alle de herlige innleggene om ditt og datt,ler litt for meg selv her jeg sitter alene.. dere får humøret mitt opp igjen.. spesiellt bildene av babyene deres.. da tenker jeg at jeg er så heldig som har en liten perfekt sønn.. tankene kommer smygende avogtil,om at jeg virkelig ikke klarer å oppdra et lite barn...at jeg ikke er lagt for dette.. men så snakker jeg litt med dere her inne og ser hvor glade dere er for deres barn,og da takker jeg for alt jeg har... dere er fantastiske,og dere vet ikke selv engang hvor mye dere faktisk kan hjelpe en stakkars førstegangs mamma som ikke har peiling på en dritt.... klem til dere alle sammen fra oss!!!!!!!! <3
babyandme Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Selv takk, koselig å se deg her inne også! Er slike som deg som gjør andre glad;O)
Mina™ Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 eg e ikkje ein av di mest aktive her inne, men måtte bare si meg sååå ening i innlegget ditt )
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 må også få tilføye at det ikke kun er de med barn altså,... dere uten barn,som venter barn,eller bare vil ha barn faller også under kategorien
OhBaby! Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 åh er sååå enig med deg!!! hadde mittt livs verst halvår i høst, og hadde kun shitty days for å si det sånn... var superdeprimert pga at sambo reiste så mye,og at jeg var så redd for ham, og at jeg var så innmari husredd.. men da hadde jeg alle dere fantastiske damer!! det gjorde min dag lysere,og fikk tankene mine litt over på andre ting... er dere evig takknemmelig for det!! og har fådd flere venner her,som jeg kommer til å ha for alltid! dere damer har tatt en liten bit av hjertet mitt,som jeg alldri kommer til å ta tilbake!! *smask*
Trultemora er presseklar!! Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 Jepp, masse nydelige damer her inne!!! :D:D Noen av mine aller beste venninner har jeg blitt kjent med her igjennomBIM!
OhBaby! Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 ღ♥KiNe OG MaRcUS♥ღ ja,men det er så sant så sant! :) selv om mange av dere ikke en gang har svart på mine innlegg, så har jeg lest mange av deres,til glede,oppmuntring, og til sorg for andre som sliter. .) men nå er mitt liv helt fantastisk!!!!! jeg er helt nyforelsket, og det er sommer,og livet er såååååååå digg!!!!
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #9 Skrevet 7. juli 2007 ja ikke sant det er herlig ) er riktig nok ikke nyforelsket etter 4 år da,men kunne ikke tenkt meg noen andre livet smiler ))
OhBaby! Skrevet 7. juli 2007 #10 Skrevet 7. juli 2007 ja,er så digg å ha det bra! :)sambo skal på metallica konsert i oslo på tirsdag,og det hadde han alldri kunnet gjøre om ting var som før,da hadde jeg grått og hadd det helt jævlig! me nnå er det bare helt greit at han drar.
OhBaby! Skrevet 7. juli 2007 #12 Skrevet 7. juli 2007 ja. åsså skal jeg på fest i morgen,det blir bra! alt med baby ble satt på vent når jeg beg på cipralex,håper jeg kan trappe ned til høsten,og beg prøvinga til jul eller nå.. vil ha babyyyy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå