Babyheaven OVERTID:( Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Jeg tok i uke 26 på gjøvik. Bildene er helt greie,men jeg har morkaka på fremsiden noe som gjør de litt uskarpe. Klikker du på nicket mitt og går inn på mine bilder,kan du se de der
SusyQ Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Jeg tok i uke 30 på Majorstua klinikken. Var først i uke 28, men da holdt babyen begge hender foran ansiktet, sp vi fikk en ny time gratis. Neste gang var vi mer heldige og fikk med 4 stillbilder + 4 nydelige videosnutter av vesla som blunker, gnir seg på nesa og svelger.
ano`num *17.03.10* Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 4D i uke 28 og fikk nydelige bilder Ligger på profilen min.
Mild, Marcus & Mille Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 var på majorstuaklinikken først i uke 33, men da gjemte han seg når vi skulle ta bilder så fikk en ny time i uke 35. ble kjempe fornøyd med bildene og filmene! 4 bilder + 4 filmer. ligger under profilen min! er så gøy å se på de nå som han er ute - man ser jo helt klart at det er han!
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 jeg tok i uke 27, men tror kanskje jeg kommer til og ta litt tidligere neste gang, for det begynte og bli trangt om plassen, så bildene ble ikke så bra. Men opplevelsen var fantastisk:)
Carta Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Vi tok 3D i Moss da vi var 29+3 og er superfornøyde!!! I følge jordmora der var vi veldig heldige, for bebisen vår poserte det han kunne, og det resulterte i 40 fine bilder på CD-rom + noen papirbilder. Syns bare det var fint at vi tok det så "sent", for da hadde han fått litt fett på kroppen og så ikke så "skummel" ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå