ApriIbaby Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Hvorfor? HVa er tidigere nick? Selv har jeg ikke byttet.
trompetisten Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Nei. Het noe annet på BIM for et par år siden, men husker ikke nicket Tok lang tid før jeg kom meg hit.
Hmmmmmm Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 nopp jeg har ikke byttet nick... men funderer på og bytte, syns mitt er litt kjedligt da.. så om noen har noen ideèr så tar jeg imot. =)
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Jepp, jeg het "nemin, mamma til emil & bastian" eller noe i den dur før... hehe... Mange som hadde Nemi greier i nicket sitt så jeg bytta Har også hatt "Mashita"
hostogharkheledagenlang Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Jo fordi jeg bytter nick etter humør, husker ikke alle mine gamle nick jeg...
mammaen til G & A Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 Har ikke byttet nick her inne paa dib... Hadde noe ala det jeg har naa ogsaa paa bim. Men foeler meg ganske anonoym med et mamma nick siden saa mange har det=)
DenherJenta Skrevet 7. juli 2007 #9 Skrevet 7. juli 2007 nei.. men gjør det den dagen æ blir gravid... for bruker det her nicket overalt..
katlinka Skrevet 7. juli 2007 #12 Skrevet 7. juli 2007 Het m0ccamor før. Byttet fordi noen hadde samme nick, bare skrevet litt annerledes: moccamor. Hehe, dessuten så det litt ut som møkkamor...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 7. juli 2007 #13 Skrevet 7. juli 2007 Nei.. La bare til _&_Daniel etter jeg fikk han i jan06..
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #14 Skrevet 7. juli 2007 Ja het lille kylling før men måtte jo skifte litt da jeg ble gravid med nr 2;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå