Gå til innhold

Har du bytta nick? *en uformell statussjekk*


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor?

HVa er tidigere nick?

 

Selv har jeg ikke byttet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

 

Het noe annet på BIM for et par år siden, men husker ikke nicket :)

Tok lang tid før jeg kom meg hit.

Skrevet

nopp jeg har ikke byttet nick...

men funderer på og bytte,

syns mitt er litt kjedligt da..

 

så om noen har noen ideèr så tar jeg imot. =)

Skrevet

Jepp, jeg het "nemin, mamma til emil & bastian" eller noe i den dur før... hehe... Mange som hadde Nemi greier i nicket sitt så jeg bytta ;)

Har også hatt "Mashita"

Skrevet

Jo fordi jeg bytter nick etter humør,

husker ikke alle mine gamle nick jeg...

Skrevet

Har ikke byttet nick her inne paa dib... Hadde noe ala det jeg har naa ogsaa paa bim. Men foeler meg ganske anonoym med et mamma nick siden saa mange har det=)

Skrevet

Nope, her er det bare Monajenten;)

Skrevet

nei.. men gjør det den dagen æ blir gravid... for bruker det her nicket overalt..

Skrevet

nope.........

Skrevet

Het m0ccamor før. Byttet fordi noen hadde samme nick, bare skrevet litt annerledes: moccamor. Hehe, dessuten så det litt ut som møkkamor...;)

Skrevet

Nei.. :)

 

La bare til _&_Daniel etter jeg fikk han i jan06..

Skrevet

Ja het lille kylling før :) men måtte jo skifte litt da jeg ble gravid med nr 2;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...