jonamam Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Er det greit å feriere der med barn? Vet at Alcudia er veldig barnevennlig, men mye mere ledig på Cala D'or nå...
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Cala d`or er et veldig fint sted! Det er noen år siden jeg var der, men det er ikke noe problem å ha med barn dit. Litt annerledes enn Alcudia er det jo, -det er ikke lang sandstrand, men flere bukter med strand. Fine de også! Og hakket mer idyllisk enn Alcudia ;-)
jeg fant firkløvern Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Vi var der i fjor med lillegutt på 9 mnd og storebroren på 3. Vi var kjempefornøyd. Vi bodde på et hotell som het Cala azul garden, og vi likte oss godt der. Det kan bli veldig fult på strendene på cala dor, men siden lillegutt bare ville spise sand så var det finest for oss å være ved bassengkanten. Vi tok også buss til en annen strand der det var bedre plass. Det er et fint sted å feriere og kunne godt ha reist tilbake.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Mitt favoritt sydensted Har vært der 3 ganger, foreldrene mine har vært der mange...Sist jeg var der var i 99... Husker d som et barnevennlig idyllisk sted Var der første gang da jeg var 10 tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå