Gjest Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Sikkert veldig behagelig å gå i, men de er ikke veldig pene, synes JEG da! Går heller i gullsko og glitter og glam=) Hehe=)
Lille Filur Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 synes ikke det er harry, men guuud så stygt. Så ufattelig stygt også. står ikke i stil til joggebukse en gang... Men om de er så gode som folk sier så tenkte jeg faktisk på å kjøpe et par som tøfler i bhg... men veeeldig usikker;o)
nickoline og supermann Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 enig med deg.............gruuuuuuuuuuuuuuuuusomt.
bente69;) Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Ja, hehehe.... Syns ikke de er så pene, mer kule:) Godt det er sånn at noen liker dattra mens andre liker morra:)
Gjest irismor Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Fæle å se på men utrolig gode å gå med. Har to par på jobben ville ikke byttet dem bort c",)
mammaen til G & A Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Synes ikke de er harry, men ikke akkurat de peneste skoene jeg har sett. Men de skal jo vaere helt utrolig behagelige aa gaa med. Her jeg bor har de massevis av imitation crocs ogsaa som visstnok skal vaere verdens beste sko til aa ha paa seg paa stranden? Saa til og med crocs sokker idag...
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 De er veldig teite. Sko som de fleste som går med bare har kjøpt på grunn av en gimmick eller fordi "alle andre har de". Det er som å tatovere "jeg kan ikke tenke selv" i panna. På barn er de litt søte, men om de er de beste for føttene til små barn tviler jeg på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå