Gå til innhold

Bare jeg som synes Crocs er harry?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert veldig behagelig å gå i, men de er ikke veldig pene, synes JEG da!

 

Går heller i gullsko og glitter og glam=)

Hehe=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes ikke det er harry, men guuud så stygt. Så ufattelig stygt også. står ikke i stil til joggebukse en gang... Men om de er så gode som folk sier så tenkte jeg faktisk på å kjøpe et par som tøfler i bhg... men veeeldig usikker;o)

Skrevet

enig med deg.............gruuuuuuuuuuuuuuuuusomt.

Skrevet

Ja, hehehe.... Syns ikke de er så pene, mer kule:) Godt det er sånn at noen liker dattra mens andre liker morra:)

Gjest irismor
Skrevet

Fæle å se på men utrolig gode å gå med. Har to par på jobben ville ikke byttet dem bort c",)

Skrevet

Synes ikke de er harry, men ikke akkurat de peneste skoene jeg har sett. Men de skal jo vaere helt utrolig behagelige aa gaa med.

Her jeg bor har de massevis av imitation crocs ogsaa som visstnok skal vaere verdens beste sko til aa ha paa seg paa stranden? Saa til og med crocs sokker idag...

Skrevet

De er veldig teite. Sko som de fleste som går med bare har kjøpt på grunn av en gimmick eller fordi "alle andre har de". Det er som å tatovere "jeg kan ikke tenke selv" i panna.

 

På barn er de litt søte, men om de er de beste for føttene til små barn tviler jeg på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...