Gå til innhold

Hjemme fra Danmark :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare skryte litt av lillesnupp :-)

Vi har nettopp kommet hjem fra 1 uke i Danmark, hadde utrolig flaks med tanke på regnværet, lå helt i kanten av det så vi ble ikke så hardt rammet :-)

Men Camilla har vært en fryyyyyyd!! Det har gått så utrolig over forventning at mitt lille mammahjerte er helt rørt :-)

Det var jo 93 mil hver vei, og hun begynte ikke å klage før de siste 7 milene på vei ned og i Moss på vei hjem :-) Hun er jo så herlig, lå i boxetten på lammeskinnet og pludret med lekene sine mellom sove og spiseøktene :-) Kunne ikke gått bedre.

Vi fikk også med oss Legoland, Kattegatsenteret og Løveparken. Sin aller første tur på stranden har hun også hatt. Så nå er vi iallefall ikke redde for å legge ut på turen sør og vestover :-)

Goooood sommer alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må jo si at vi kjørte de 93 milene hver vei i ett strekk, kun med stopp på matpausene til Camilla :-)

Skrevet

Hei og velkommen hjem:)

Så flott at lille Camilla snuppa har vært så grei med mammaen og pappaen sin! Det hjelper mye å ha en baby som trives i bilen på en sånne langturer, og det gjør det lettere når dere skal planlegge nye turer.

Vi reiser jo opp med bil til Svolvær på mandag, men Sebastian og jeg tar en snarvei med fly fra Trondheim til Bodø. Sebastian er grei i bilen så lenge han sover, men blir fort utålmodig hvis han er våken.

Skrevet

Så flott at turen gikk bra! syns Camilla har vært kjempe flink hvis hun ikke klaget før helt på slutten. Heldigvis er det slik at det alltid går bedre enn forventet på tur. Slik var det da vi dro til bergen forrige helg også.

Bellen: god tur!!!!

God sommer!!!

Skrevet

Så herlig at dere hadde en fin tur og at det gikk så bra med Camilla! Det lover jo bra for oss andre som skal ut på tur snart. Deilig at de kan kose seg på biltur også.

Håper dere får en fin sommer videre! God sommer fra oss!

Skrevet

God tur til Svolvær! Går nok superbra både i bilen og flyet. Jeg synes du er tøff som tar fly alene med han jeg da. Er nok lenge til jeg blir like tøff ja hehe

Skrevet

Velkommen hjem! Dette høres jo fantastisk ut! Så bra at dere har hatt en fin tur og at Camilla har kost seg hun også. Da blir det jo klart lettere neste gang man vil reise bort :-)

Skrevet

Hei.

Så flott at alt har gått så bra og at dere har fått kost dere skikkelig på familieferie. Det ligger jo godt ann til flere utflukter det da.

Selv er jeg litt bekymret for at jeg og M skal alene ut på tur til Kristiansand på onsdag. Men det skal vel gå seg til det også med flere stopp.

Skrevet

Vi skal også kjøre til Kristiansand på onsdagen :-) Det går så fint skal du se :-)

Synes du er tøff som drar alene med henne, men om man bare beregner god tid og stopper når den lille vil så kommer man frem :-)

Gooood tur!!

Skrevet

Hei,

Ja kanskje du ser meg langs veien stående med Mathilde som bare griner og er sulten og ikke vil kjøre bil, he he... Da får du stoppe og gi meg litt støtte, he he...

God tur dere også. Kanskje vi ses i Markens?

Skrevet

Så flott! God tur til dere andre også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...