Gå til innhold

Alt for varmt!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hovne fingre og bein... uffa meg. Ikke godt! Men jeg unner selvfølgelig alle andre det gode været. Så får jeg heller sitte med beina høgt, i skyggen..

God sommer til alle dere!

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Har du dusj så dusj ofte. Hjelper faktisk mye med en lang god kald dusj. Vi har ikke bad for tiden så her går det i klut på kjøkkenet... ikke helt det samme men bedre enn ingenting ;)

Men jeg må jo inndrømme at jeg nyter regnet ;)

Skrevet

Her er det overskyet og vært det i hele dag. Det ikke varmt heller, men jeg har svetta og vært utillpass i hele dag, det er plagsomt. Så jeg gruer meg til finværet dukker opp igjen, sukk. Dette blir bare værre og værre og her som det siste 14dagene bare har vært regn!!

Skrevet

Her er det også altfor varmt om dagene, uansett om jeg er inne,ute eller i skyggen. Føles som om jeg ikke får puste til tider!!Men nå har vi faktisk vært og kjøpt oss en vifte jeg bruker hver gang det føles som om jeg skal dø, hehe.Lifesaver!! Jeg må bruke den på natta i tillegg til at jeg bare sover med et laken. Fint vær er jo ikke så aller verst, men jeg må innrømme at jeg er ikke direkte lei meg for at det er meldt regn og kjøligere vær etter helga=)

Skrevet

Ikke klag på varmen!! Kle av dere i stedet!! Nyt friheten!! Her er d 13 grader og øs pøs:-( Jeg skulle gitt mye for 10 grader til og fristende hav å svømme i!!!!!

Skrevet

Elsker varmen!! Ingen av klærne mine passer uansett, så det er deilig å loffe rundt i bikini. Under parasollen med en god bok og isvann...aaah!

Skrevet

Jeg stoooooooortrives i SKYGGEN jeg.......hehe=)

Når det var på det varmeste nå trodde jeg jeg skulle gå dukken rett og slett!!!!!

Har så masse vann i kroppen at jeg følte meg som en oppblåst gummihanske....rett og slett!!!!!!!

Var rett og slett tortur......men hjalp på litt å dusje x antall ganger om dagen, og sitte med beina i kaaaaaldt vann!!!!!

Jammen gleder jeg meg til dette svangerskapet er vel overstått=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...