Gjest irismor Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Når jeg var 16 så skulle jeg være hjemme alene en uke. Mine foreldre og søstern skulle reise bort, jeg hadde sommerjobb så jeg måtte være hjemme. Søstern hadde fått nytt akvarium av en nabo. Akvariumet sto slik til at det fikk sol på seg. Ute var det godt og varmt. Temperaturen i akvariumet steg over det som var bra for fisken. Jeg ringte naboen for å høre hva jeg skulle gjøre. Legg oppi noen isbiter sa han, for da synker tenmperaturen igjen. Som sagt så gjort i hui og hast før jeg skulle på jobb. Jada kjempesmart. For når jeg kom hjem fra jobb så svømte hele gjengen med buken i været :-( (ble nok litt for mange isbiter). Da var gode ideer dyre. Fikk en utrolig smart ide, samlet sammen alle de buksvømmende fiskene i en pose med litt vann.Syklet ned til dyrebutikken, satte posen på disken og sa: kan jeg få byttet disse til noen som svømmer riktig vei. Han som stod bak disken holdt på å le seg ihjel og ropte på makkern kom og se her a.... Kan tro jeg følte meg smart. Hjalp jo ikke at han var råkjekk da *ler* Men søstern merket ikke noe før jeg sa det et par år senere.
--arkin-- Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 tror ikke det egner seg her på trykk;o) har desverre gjort alt for mye dumt som jeg angrer masse på en dag i dag
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Angrer i allefalll på at jeg grein så mye som jeg gjorde over ex-en.
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Anskaffe kredittkort. Kan ikke komme på noe annet jeg har bestemt meg for å gjøre, som ikke hjalp livet mitt fremover på noe vis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå