Gå til innhold

Tror det trengs et eget forum her: HUFSEMOR!!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg melder meg inn som fan. nr. 1 :-p ;)

 

Hufsefan! :)

Skrevet

Hehe, hvordan i all verden kunne jeg bare vite at noe sånt ville komme når du kom på? Hehe...:P

 

Ikke meg i mot, gjemmer meg for malingen her jeg sitter... *vil ikke vil ikke vil ikke*

 

hehe

Skrevet

Juhuu...:D Spent på om jeg får flere... *ler rått*

 

men takk skal du ha Mona:-)

Skrevet

Du høster som du sår....jeg glemmer ALDRI...

 

Blir med i fanklubben jeg og HOHO

Skrevet

HUFSESIDEN?

 

:-)

Skrevet

Hehehe Hufsesiden hørtes ut som en god plan, kan skje mye spennende der;)

 

Hilsen eneren (seff etter selveste Hufsetufs;))

Skrevet

Og overskriften der kan være: Welcome to the dark side... The Hufseside...:P

 

Nei, kom igjen sure anonyme, nå må dere fortelle hvor dypt og inderlig dere hater meg og anklage de andre for å smiske med meg.

 

;-)

Skrevet

På HUFSESIDA:

 

Hufse 1: Jeg føler meg litt hufsetufs idag :-(

 

Hufse 2: Hufseuff! Hufsetrøst?

 

Hufse 1: Hufsetakk!

 

Hufse 2: Hufsekooooooos!

 

Hufse 1: Hufsesnufs, det hjalp.

Skrevet

Hihi, takk skal du ha anonym, der fikk du meg til å le litt også... om det ikke var all malinggassen som har begynt å gå til hodet på meg! ;)

Skrevet

Hehehehehe anonym, den var genial!!!! ;)

Skrevet

Skjønner at jeg har gått glipp av noe. Men selvfølgelig kan jeg gjerne hate deg, og si at alle smisker med deg. Men får en snikende mistanke: Burde JEG smiske med deg, kanskje?

 

Smiske-hate, smiske-hate.... livet er komplisert, får vondt i hodet, stakkars mannen min.

Skrevet

Hufsegass?

 

HufseUFF!

:-(

Skrevet

Selvfølgeig burde du smiske med meg, ellers kommer Hufsehevnen min og tar deg;-)

Skrevet

Hufsegassen er jeg immun mot, tror heller det er malinggassen;-)

Skrevet

Og dessuten må vel alle gjennom Hufsetesten for å bli medlem av Hufsesiden?

 

*bestått med glans*

Skrevet

Nåde, nåde, smiske, smiske:

 

Eh.... fin på håret. Øh, ehm,.... (tenketenketenke) veloppdragne barn, ny genser? mmm... hmmm HA EN STRÅLENDE HUFSEDAG!

 

 

godt nok?

 

(engstelig nå)

Skrevet

Godkjent under sterk tvil, du bør finne på noe bedre til i morgen. Unner deg en søvnløs Hufsenatt;-)

Skrevet

Jeg har ikke sovnet ennå.

 

Er det på grunn av Hufseforbannelsen, eller kan det rett og slett ha noe med at jeg ikke har lagt meg ennå?

Skrevet

Det er nok fordi du ikke har lagt deg enda, Hufseforbannelsen inntreffer ikke før du har vekket mitt mishag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...