Monajenten Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Jeg melder meg inn som fan. nr. 1 :-p Hufsefan!
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Hehe, hvordan i all verden kunne jeg bare vite at noe sånt ville komme når du kom på? Hehe... Ikke meg i mot, gjemmer meg for malingen her jeg sitter... *vil ikke vil ikke vil ikke* hehe
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Juhuu... Spent på om jeg får flere... *ler rått* men takk skal du ha Mona:-)
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Du høster som du sår....jeg glemmer ALDRI... Blir med i fanklubben jeg og HOHO
Monajenten Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 Hehehe Hufsesiden hørtes ut som en god plan, kan skje mye spennende der;) Hilsen eneren (seff etter selveste Hufsetufs;))
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #9 Skrevet 7. juli 2007 Og overskriften der kan være: Welcome to the dark side... The Hufseside... Nei, kom igjen sure anonyme, nå må dere fortelle hvor dypt og inderlig dere hater meg og anklage de andre for å smiske med meg. ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #10 Skrevet 7. juli 2007 På HUFSESIDA: Hufse 1: Jeg føler meg litt hufsetufs idag :-( Hufse 2: Hufseuff! Hufsetrøst? Hufse 1: Hufsetakk! Hufse 2: Hufsekooooooos! Hufse 1: Hufsesnufs, det hjalp.
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #11 Skrevet 7. juli 2007 Hihi, takk skal du ha anonym, der fikk du meg til å le litt også... om det ikke var all malinggassen som har begynt å gå til hodet på meg!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #13 Skrevet 7. juli 2007 Skjønner at jeg har gått glipp av noe. Men selvfølgelig kan jeg gjerne hate deg, og si at alle smisker med deg. Men får en snikende mistanke: Burde JEG smiske med deg, kanskje? Smiske-hate, smiske-hate.... livet er komplisert, får vondt i hodet, stakkars mannen min.
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #15 Skrevet 7. juli 2007 Selvfølgeig burde du smiske med meg, ellers kommer Hufsehevnen min og tar deg;-)
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #16 Skrevet 7. juli 2007 Hufsegassen er jeg immun mot, tror heller det er malinggassen;-)
Monajenten Skrevet 7. juli 2007 #17 Skrevet 7. juli 2007 Og dessuten må vel alle gjennom Hufsetesten for å bli medlem av Hufsesiden? *bestått med glans*
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #18 Skrevet 7. juli 2007 Nåde, nåde, smiske, smiske: Eh.... fin på håret. Øh, ehm,.... (tenketenketenke) veloppdragne barn, ny genser? mmm... hmmm HA EN STRÅLENDE HUFSEDAG! godt nok? (engstelig nå)
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #19 Skrevet 7. juli 2007 Godkjent under sterk tvil, du bør finne på noe bedre til i morgen. Unner deg en søvnløs Hufsenatt;-)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #20 Skrevet 7. juli 2007 Jeg har ikke sovnet ennå. Er det på grunn av Hufseforbannelsen, eller kan det rett og slett ha noe med at jeg ikke har lagt meg ennå?
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #21 Skrevet 7. juli 2007 Det er nok fordi du ikke har lagt deg enda, Hufseforbannelsen inntreffer ikke før du har vekket mitt mishag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå