Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare klage litt å sei eg e så lei nå. Har termin 21 juli å håper kver dag på at babisen ska komma. Lei av å ha halsbrann, lei av magen, lei av alt i dag...off...ikkje godt å ver meg i dag nei :(

Hehe bare et lite klage innlegg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*trøste*

såså...

Skrevet

Skjønner deg innmari godt! ...og jeg har termin 26 aug. Jeg er så møkkalei, at det kan ikke beskrives! Meeen, kanskje litt for tidlig ennå å håpe på å føde for min del.

Men jeg er grundig lei for det. Jeg har lovet mannen min at jeg ALDRI kommer til å gå gravid mer.

- Hah, sier han..... ;-(

Skrevet

tro det eller ei,du kommer til å savne det :)))

Skrevet

JAA!! du kommer garantert til å savne det! da jeg hadde kommet hjem fra sykehuset, var jeg klar for en ny allerede, hehe:) og jeg var rimelig lei på slutten..

Skrevet

lurer faktisk på om eg kommer til å savne det. Eneste må være sparkene fra lillegutt :)

Skrevet

så hormonell i har vært denne gangen e det siste gang...hehe...blir 4 tilsammens å det holder..har 3 stk her fast..(eller blir det når lillegutt kommer)

e så sliten å lei no... beina/fingre e i skikkelig big size,har 3 unga som e skikkelig umulige/gnåle og mase,å syns de gjør det mere no når de merke i e veldig sliten..det e varmt og helt jævlig...uff...

eneste i kjæm te å savne e bevegelsene til lillegutt tror i... :-) :-)

Skrevet

Jeg er også dritlei og jeg har termin i OKTOBER!!!

Aaaahrrrggg...

Skrevet

Jeg er også dritlei, har termin d 23/7. Venter nr 3 og vet jeg ikke kommer til å savne å være gravid. Gleder meg til å få den lille, det er det beste i verden.

Skrevet

Å som jeg savner å kjenne sparkene og livet inni magen..;O) følte meg så tom innvendig etter fødselen. Men har jo en sprell levende gutt nå da, og det er jeg takknemlig for!! holdt på å miste han etter fødselen, men gikk bra heldigvis. Vet det er tungt å gå gravid, spesielt på slutten... bare `hang in there!` Dere er SÅ FLINKE!! Klemmmm! ;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...